PIRTINPÖYTÄ+keinutuoli

tunar..

vanha paksualautaa , maalattu vihreäksi ja reunat punaiset. mitä sille tekee .minne myyntiin vai onko polttopuuksi.? penkkejä ei ole. ja vanha keinutuoli yksipinna haljennut,muuten ehyt ,paksua puuta istuin, joka kääntyy rullalle alhaalta. puunvärinen ei kai ole käsitelty millään. sorvatut muut osat. kuvia on samanlaisia netissä paitsi se istuin osa on niissä ohuenpi eikä niin paljoa rullalla. että kannattaako keinulle tehdä mitään,?

4

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebbe

hei se keinutuolin pinna täytyy liimata kiinni ja eikun keinumaan!Mulla on samantyyppinen tuoli ja se on hyvä tuoli. Muuta ie tarvi rehdä ,anna sen olla semmonen kun se on ollutkin!
      Pöydästä ottasin maalit pois ja vaikka lakka tilalle!

• seppä 7+3

viitsi keinun pinnaa liimata, niin teetä uusi, sen tilalle, "mukavasti sanottu, että istuin on rullalla" itsekin muutaman tuolin tehneenä, yritän lisätä sen sanavarastooni:) onko myös käsinojien päät "rullalla"?

• 6+5

saiskos siitä ehkä kuvia, jos sais uuden mallin siitä... sorviosat kertoo ettei ole kuuluisa "nakkilalainen"!

• tunar..

en osaa kuvaa laittaa .mut samalla tyylillä on istuin ja käsinojat , kuvassa kun katsoo lapinammattiopiston puusepänharjoitus töitä.ville luusuan keinutuolissa. sorvaukset kyllä mun tuolissa eri lailla samoin selkänoja pinnoja vähemmän. sopivaa liimaa ei vielä ole ollut joten on vielä "raakana" .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe