Minulla on jo muutaman päivän ajan iltaisin ruvennut levossa( kun olen katsonut telkkaria) henkeä ahdistamaan: tämä on tuntunut kurkussa ja samoin sydämmentykytykset.. Mitä tämä voisi olla? Onko astma?
Mietin , että voisiko johtua E-pillereistä mahdollisesti? Sain rinnakkaistuotteen, kun ei tavallista merkkiä ollut apteekista saatavilla.
Tuo hengenahdistus tuntuu jonkin verran illassa vähän aikaa, muutamia sekuntteja, sitten loppuu ja vähän ajankuluttua tulee uudestaan.. Olen neuvoton.. :(
Voisiko joku auttaa, onko jollakin ollut samantyyppistä ja jos on mikä on ollut kyseessä?? voihan tuo olla melkein mikä vaan, mutta tarvitsisin apua. Kiitoksia! :)
Astmako?
Vai jokin muu..
2
246
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkk
Voiskohan olla kyse ryhtmihäiriöistä, kun kerran toistuvat ja kestävät vain muutamia sekunteja? Mulla ainakin tulee sellainen pieni yskäisy, kun on tuollainen ryhtmihäiriökohtaus. Googleta aiheesta lisää tietoa, mutta pienet rytmihäiriöt ovat varsin yleisiä ja usein vaarattomia. Käy kuitenkin lääkärissä tarkistuttamassa, jos nuo jakuu.
- tietämätön-89
kävin lääkärillä, ja epäilevät sitten tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa. Mikä nyt sitten on kuin ei ole hengenahdistuksia ollut niin usein..? voiko itsestään vähän helpottaa..? apuja kaivataan, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249