Juotteko koskaan yksin kotona?

JoonaMi

Minä juon tänä iltana, mutta se on harvinaista. Onneksi viinaa ei ole nytkään kauheasti.

17

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xzzxvcxzczx

En usko että minulla kauhesti olisi mahdollisuuksia baarissa joten ihan sama vaikka juon kotona. Juominen helpottaa oloa toki tekee myös iloisemmaksi ja halukkaamaksi lähteä baariin. Pitkien aikojen empiirinen tutkimus on osoittanut että baariin on turha mennä joten en koskaan ole katunut baariin menemättömyyttä. Rahaakin säästyy kun en baariin mene. Silti edelleen taistelen baariin menemistä vastaan vaikka tiedän ettei se kannata(tälläkin hetkellä). Uskon etten lopulta kuitenkaan mene baariin ja säästän rahat ja tajuan että on jo liian myöhä mennä baariin saadakseen täyden hyödyn siitä rahasta mitä sinne maksan.

• Melkein raitis

Ennen join joskus hiukan, nykyään en koskaan.

• -.--.-.-.-

En käy nykyään baarissa melkein ollenkaan, ja usein viikonloppuiltaisin tekisi mieli kumminkin mennä. Ei vaan ole pahemmin sellaisia kavereita kenen kanssa mennä, kolmenkympin kirouksia... Sitten jos baariin joskus pääsee, niin ekat pari tuntia on kivaa kavereiden kanssa, sitten alkaa olla jo liian kännissä ja sekin vituttaa kun tajuaa, ettei taaskaan onnistu tutustumaan kehenkään naiseen. Seuraavana päivänä vituttaa sitten ihan järjettömästi, rahat meni ja oksettaa ja sattuu ja vituttaa... eikä todellakaan jäänyt käteen mitään naisiin liittyvää, ei edes puhelinnumeroa. Ja siitä huolimatta taas kohta uudelleen tulee viikonloppuisin se tunne, että olisi kiva mennä baariin.

• 3

silloin,jos oon lähössä baariin no...ehkä joskus saatan ottaa saunan jälkeen yhden siiderin, mut se on tosi harvoin, jos on sattunut baari-illan jälkeen jäämään jemmaan yks pullo, mut en varta vasten hae kaupasta juotavaa kotiin.

• Mitäs luulit ?

... juuri äsken ison lasillisen kylmää maitoa ja päälle vettä :)

• -->

En osta koskaan kotiin mitään alkoholipitoista. Vanhemmat alkoholisteja ja aina oli jääkaappi täynnä kaljaa, ruokapuolta sieltä oli turha silloin etsiskellä. Jos joskus olen jotakin juonut niin baarissa. Siitäkin tosin aikaa yli vuosi kun viimeksi on tullut mitään otettua.

• Mies1985

En saa siitä hirveästi nautintoa. Mielentilani ei hirveästi muutu. Olen yhtä tyhmä tai älykäs kuin selvänäkin juttujen kanssa, liikkeet vain kömpelöityvät.

Viime yönä vain join ensimmäistä kertaa kunnolla liikaa, oksentelin ja tuntui että kuolema oli lähellä. Onpa nyt koettu sekin mikä on monille itsestäänselvyys jo kymmenen vuotta aikaisemmin.

• Lord_Boredom

Juon kyllä joskus, mutta juomiset jää aina yhteen tai kahteen annokseen illassa. Tulee halvemmaksi, eikä tarvitse kärsiä ja seurata sivusta, kun rapajuopot ja jääkiekkoilijat niittävät naisia kuin heinää samalla, kun itse saa ainoastaan tarjoilijan puhumaan itselleni ja sekin vain, kun hän rahastaa seuraavan juoman.

• Mies1985

Sinusta näyttää siltä että rapajuopot niittävät naisia kuin heinää niin on mahdollista että olet itse juonut vähän liikaa sinä iltana.

• Semi-ATM
        Mies1985 kirjoitti:

Sinusta näyttää siltä että rapajuopot niittävät naisia kuin heinää niin on mahdollista että olet itse juonut vähän liikaa sinä iltana.

Useimmat tuntemani "pelimiehet" tai senkaltaiset ovat kovia juomaan viinaa. Monessa muussa maassa naiset ei tykkää kännisistä äijistä, mutta Suomessa naiset tykkää. Oma teoriani tähän on se, että koska suomalaiset naiset ryyppäävät itsekin rivosti, niin haluavat sitten äijän joka ryyppää vielä enemmän. Näin naiset voivat taas tuntea itsensä naisiksi miehen rinnalla, eikös tämä "itsensä naiseksi tunteminen" ole se patenttiselitys mitä pissikset joka kriteeriin hokevat täällä suomi24:kin.

• JOOOOOO123456
        Semi-ATM kirjoitti:

Useimmat tuntemani "pelimiehet" tai senkaltaiset ovat kovia juomaan viinaa. Monessa muussa maassa naiset ei tykkää kännisistä äijistä, mutta Suomessa naiset tykkää. Oma teoriani tähän on se, että koska suomalaiset naiset ryyppäävät itsekin rivosti, niin haluavat sitten äijän joka ryyppää vielä enemmän. Näin naiset voivat taas tuntea itsensä naisiksi miehen rinnalla, eikös tämä "itsensä naiseksi tunteminen" ole se patenttiselitys mitä pissikset joka kriteeriin hokevat täällä suomi24:kin.

JOOO

• .N.

En juo.

Minulle juominen on ennen kaikkea sosiaalinen tapa, joten en saa mitään nautintoa irti siitä, että läträän viinan kanssa itsekseni kotona koko illan. Tai no toki silloin otan pohjia kotona, jos olen itsekseni baariin menossa. Baariinkaan ei tietenkään pakko ole mennä, eli kotonakin voi ottaa, mutta se vaatii sitten muita ihmisiä illanviettokavereiksi.

• khgfj

Noin kerran viikossa maistuu pullo tai pari hyvää olutta. Muutama drinkki tai snapsi taas saattaa maistua ennen baariin lähtöä. Känniin en koskaan itseäni yksin juo, sillä en pidä krapulasta enkä näe mitään tarvetta olla sosiaalinen ilman seuraa.

• En juuri harrasta neljän seinän sisällä ryyppäämistä varsinkaan yksin, kun ei siinä oikeastaan mitään järkeä ole. Jos hyvää seuraa on, niin silloin ehkä vähän enemmän, mut kohtuullisesti silloinkin. Joskus harvoin yksin ollessa saatan ottaa jonku oluen tai paukun, mutta ne on sitten siinä. Minusta kotona kännien vetäminen on jotenkin junttimaista, ja mitäpä siitä yleensä hyötyy. Ei mitään.

• Lutkien lutka

No..vähän otan ns. pohjiksi alkoholia kun lähden illanviettoon...mutta ei ole mitään järkeä juoda itseään kaatokänniin olipa sitten nainen tai mies. Minä en ole se paras esimerkki kenellekään kun tykkään lutkailla ja muut täällä tuntuvat itkevän parisuhteen perään :) Miettikää tarkkaan - ette tiedä mitä haluatte!!!! Minä en ole enää todellisuudessa niin nuori neitokainen vaan kolmekymmentä lähestyy jo uhkaavalla vauhdilla ja kokemuksesta sanon...ei se perhe-elämä mitään herkkua ole vuodesta toiseen! Jätin pari poikaani ex-miehelleni ja lähdin kävelemään kun kynnysmattona tuli mitta täyteen parisuhteessa. Ihan sama mitä muut ajattelevat...ei sovi mulle ja kadun koko perhepakkopullaa...mutta vastuu on kannettava ja omia pentuja tavattava...ex-miestä onneksi harvoin näen. Nyt menen saunaan ja rentoudun tän illan kotona itsekseni...huomenna töihin...ja uusi viikkoa alkaa jälleen. Lopettakaa ruikutus ja ottakaa oma elämä haltuun ja lopettakaa se seksinpelko ja huorittelu ja muu turhanpäiväinen ininä!

• Esmeen

Ei ole tullut tavaksi. Joskus otan yhden ennen illanviettoon lähtöä. Alkoholi on mulle seurustelua varten, ja eksän kanssa sain seurata ihan tarpeeksi lähes jokailtaista ''rentoutumista'' akoholin parissa.

• ja yksin

En pidä baareista, en pidä ihmisistä (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta).

Sitten taas olen yksin, vaikka olisin ihmisten seassa. Joten kyllä, minä juon yksin, kun juon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe