Virret tulevat syksyn mittaan televisioon, hyvä juttu. Täällä asiasta vähän enemmän:
http://www.pod.fi/drupal/?q=node/131
Virret televisiossa
4
716
Vastaukset
- Virsimuori
Rokki ole karmeeta?
- haarakonttoristi
kun laulaa välillä rokkia. Maailmanhistorian ensimmäinen ja merkittävin rock and roll show nähtiin pari tuhatta vuotta sitten kun se iso kivi vieritettiin pois haudalta.
- Suvivirsi
kun minäkin rippikoulun kävin. Virret veisattiin sanoilla jotka jo koulussa opin. Nyt kun käväsin kirkossa, niin virsien sanat olivat muuttuneet, että minulla jäi veisuu pelkäksi suun aukomiseksi ja muminaksi.. Minulla virisistä on mennyt maku.
Samoin koko kirkon seremonia oli muuttunut entisajoista. Oli naispappeja pari. Miespappeja pari. Vuoroin he istuivat etupenkissa, ja vuoroin joku kävi aina itseään esittämässä. Kirkotkin ovat kohta konserttisaleja ja Jumalrokkia esittäviä täynnä. Mitähän tuo Jumalakin nyt tuosta menosta tykkää.
Ei kaikki ole syntiä, sano entinenkin renki joka kirkkomäellä viinaa isännille möi.- perkele____
Kyllä on itse Vihollisen meininkiä kirkoissa tänä päivänä.
Älkää lukeko Uutta kirkkoraamattua älkääkä veisatko uuden virsikirjan virsiä.
Ovat molemmat Perkeleestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907