Elikkä olen alipainoinen ja haluaisin paastota. Laihdunko vielä enemmän, onko se enään mahdollista?
Eli jos paastoaisin 3 viikkoa kai siinä väkisinkin laihtuu, eikö niin?
Entäs onko se vaarallista, voiko koulunkäynti mennä huonoti?
Huomaako laihtumiseni niin selvästi, että joudun jonnekkin?
Entä viikon paasto, paljonko laihdun siinä?
Koska olen jo valmiiksi alipainoinen mietin että onko paastossa järkeä jos en saa painoa alemmaksi. Nyt teitysti haluatte tietää miksi haluan laihtua vaikka olen alipainoinen. Koska en näytä siltä, olen jotenkin pulskan näköinen, pitäisi hieman tässä laihtua.
Ja voiko kolmessa viikon paastoamisesta ohentua ja ulkonäkö muuttua todella hoikaksi? Ei haittaa vaikka näyttäisinkin liian laihalta, sitä mä haluun.
Olkaa kilttejä ja vastatkaa niin moneen kysymykseen, kiitos.
P.s. Ei sellaisia kommentteja ettei paasto ole tapa laihtua. Sillä laihtuu väkisin vähän, varsinkin silloin kun sen jälkeen ei syö enään mitään tavallista vain ainoastaan salaattia. Minä aion syödä vitamiineja ja kalkkia paaston aikana. Paaston jälkeen kerran viikossa pakko ottaa jotain rasvaa, sillä pelkään että koulu kärsii. Eli vaikka puolikas leivänviipale ja siihen hieman voita.
Alipaino ja paasto
12
1271
Vastaukset
- ...
siinä laihtuu, vaikka olis jo valmiiks alipainonen ;)
Mulla on vaähän sama juttu; oon siinä normaalipainon ja alipainon rajoilla(siis BMI:n mukaa), mutten tosiaan näytä siltä, mut en voi paastota tms. ku äiti vahtii koko ajan mun syömisiä.
Mutta siis, kuin paljon oot alipainonen ja minkä ikänen?- allialliallialaialli
14-vuotias ja oon 170.2 cm pitkä ja paino heittelee : 46 kg-49 kg! Muuttuu koko ajan. Jos meen vaa'alle aamulla ni se on toi 46 kg, sittenkun oon juonu ja silleen ja tuun koulusta ni se voi olla jopa 49 kg!
- itkettää ihan
allialliallialaialli kirjoitti:
14-vuotias ja oon 170.2 cm pitkä ja paino heittelee : 46 kg-49 kg! Muuttuu koko ajan. Jos meen vaa'alle aamulla ni se on toi 46 kg, sittenkun oon juonu ja silleen ja tuun koulusta ni se voi olla jopa 49 kg!
sitten matkalla syömishäiriöihin. Herätkää!
Aiheutatte valtavasti huolta vanhemmillenne.
Kyllä nälkä aiheuttaa unettomuutta, keskittymisen vaikeutta, uneliaisuutta, muistin heikentymistä.
Kyllä se niin on, että jos syömishäiriöstä hankkii itselleen harrastuksen niin jää sekä opiskelu että työllistyminen. Syömishäiriöt ovat täysipäiväistä elämää, ruuan ympärillä piehtaroimista.
Yksi sukulainen on päässyt syömishäiriöstään eroon mutta mielenterveys on todella heikossa kunnossa.
- kilk
eli ensinäkin tommoset anorektikot eivät saisi paastota, mutta kuitenkin... ajattelitko syödä siis lopun elämäsi pelkkää salaattia? en oikein usko, joten paino siis tulee takaisin ainakin jossain vaiheessa. lyhyemmillä paastoilla ei ole suurempia terveysvaikutuksia. Paastoa tulee ensikertalaisten tehdä kerralla enintään vain viikon verran ja pitemmät ajat (ensikertalaisella ainakin) tulisi suorittaa lääkärin valvonnassa. Paasto saattaa aiheuttaa myös mm. ummetusta ja päänsärkyä ja sitä suorittaessa tulisi tehdä monia suolihuuhteluja. Siitä vaan sitten paastoamaan :)
- mlföbm df
" ajattelitko syödä siis lopun elämäsi pelkkää salaattia? "
joo, itseasiassa ajattelin. Ja nyt oon laihtunu paaston avulla! Ja pysynyt ovat kilot hyvin poissa, en tosin oo syöny normisti. Oon päässy painoon 39 kg (;
Kiitos vastanneille
Eli paasto tosiaan toimii, ei noi kaikki oo voinu olla nesteitä! - exANA
mlföbm df kirjoitti:
" ajattelitko syödä siis lopun elämäsi pelkkää salaattia? "
joo, itseasiassa ajattelin. Ja nyt oon laihtunu paaston avulla! Ja pysynyt ovat kilot hyvin poissa, en tosin oo syöny normisti. Oon päässy painoon 39 kg (;
Kiitos vastanneille
Eli paasto tosiaan toimii, ei noi kaikki oo voinu olla nesteitä!joudut osastolle varmaan melko pian. oot siellä nostamassa painoa AINAKI 3 kuukautta. että voit sanoa jo heihei koululle, harrastuksille ja ihanille laihdutussuunnitelmille.
ei se elämä muutu ihanemmaksi vaikka oisit 36 kiloa. lopputulos on vaan se, että sun sydän pysähtyy jonain rauhallisena yönä, kun sä väriset kylmissäs ja masentuneena, voimattomana.
suosittelen että hakeudut hoitoon ite, tai pyydät joltain apua. tuosta ei seuraa muuta ku K U O L E M A. - Immabe
exANA kirjoitti:
joudut osastolle varmaan melko pian. oot siellä nostamassa painoa AINAKI 3 kuukautta. että voit sanoa jo heihei koululle, harrastuksille ja ihanille laihdutussuunnitelmille.
ei se elämä muutu ihanemmaksi vaikka oisit 36 kiloa. lopputulos on vaan se, että sun sydän pysähtyy jonain rauhallisena yönä, kun sä väriset kylmissäs ja masentuneena, voimattomana.
suosittelen että hakeudut hoitoon ite, tai pyydät joltain apua. tuosta ei seuraa muuta ku K U O L E M A.Mitat 47/159
Eli liikaa.
Maha pömpöttää. Käytän korsettia joka pitää ne piilossa..
Alan syömään pienemmin alle 600 kaloria päivä (:
Laihtuukohan tuolla ?
( Liikuntaa ei paljoa , päivittäin 5km pyörällä ajan suunnilleen ja maanantaisin tanssiharkat (1h) )
Tuolla tavoin pyrin pääsemään n. 40-43 kg kohdille (: - agagagagag
Immabe kirjoitti:
Mitat 47/159
Eli liikaa.
Maha pömpöttää. Käytän korsettia joka pitää ne piilossa..
Alan syömään pienemmin alle 600 kaloria päivä (:
Laihtuukohan tuolla ?
( Liikuntaa ei paljoa , päivittäin 5km pyörällä ajan suunnilleen ja maanantaisin tanssiharkat (1h) )
Tuolla tavoin pyrin pääsemään n. 40-43 kg kohdille (:Mahas pömpöttää koska sulla on vatsalihakset paskassa kunnossa. Treenaa ja syö kunnolla niin näytät paljon paremmalta. Painolla ei ole mitään merkitystä ja paastoaminen on totaalista hullunhommaa.
- Immabe
agagagagag kirjoitti:
Mahas pömpöttää koska sulla on vatsalihakset paskassa kunnossa. Treenaa ja syö kunnolla niin näytät paljon paremmalta. Painolla ei ole mitään merkitystä ja paastoaminen on totaalista hullunhommaa.
Vatsalihaksia treenaankin..
On vähän lähtenyt tätä läskiä mahasta.
Mutta painon silti haluan laskea .. Kehtaa sitten sen jollekkin sanoa jos kysytään .. - khgkjgv
Immabe kirjoitti:
Vatsalihaksia treenaankin..
On vähän lähtenyt tätä läskiä mahasta.
Mutta painon silti haluan laskea .. Kehtaa sitten sen jollekkin sanoa jos kysytään ..En kehtaisi 160 senttisenä sanoa kenellekkään painavani 40kg, hävettäis.
Haluun lihaksia enemmän. - mehutar
khgkjgv kirjoitti:
En kehtaisi 160 senttisenä sanoa kenellekkään painavani 40kg, hävettäis.
Haluun lihaksia enemmän.Lihasten kasvuun tarvitaan proteiinia (lihaa, palkokasveja, kananmunaa, soijatuotteita, maitoa, juustoa tms.) Jos ei syö, ei lihas kasva. Tiesittekö, että alipainoisella anorekstikolla keho alkaa syödä itseään. Ensin rasvan ja lihakset, lopulta sydänlihaksen. Ja siihen KUOLEE.
Muotilehtien kuvissa olevat naiset ja tytötkin painaa noin 50kg, mikä on muuten tosi vähän. - khgkjhgk
mehutar kirjoitti:
Lihasten kasvuun tarvitaan proteiinia (lihaa, palkokasveja, kananmunaa, soijatuotteita, maitoa, juustoa tms.) Jos ei syö, ei lihas kasva. Tiesittekö, että alipainoisella anorekstikolla keho alkaa syödä itseään. Ensin rasvan ja lihakset, lopulta sydänlihaksen. Ja siihen KUOLEE.
Muotilehtien kuvissa olevat naiset ja tytötkin painaa noin 50kg, mikä on muuten tosi vähän.Veikkaisin että muotilehtin tytöt painaa enintään 50 kg, plus se kuvan muokkaus siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717