Haluaisin ostaa käärmeen , mutta en voi millään "tappaa" sille esim. hiiriä , SILLÄ OLEN KOVIN JYRSIJÄRAKAS! ja se on liian kallista ostaa valmiiiksi tapettuja! mitä mun pitäs tehä? syökö se mítään muuuta kuin hiiriä ja rottia?? neeuvokaa mua pliide!
NEUVVOJAA!!??
5
457
Vastaukset
- snake KING
Lemmikkiliikkeissä myydään pakastettua ruokaa matelijoille jotka sulatetaan ennen tarjoilua sopivan lämpimäksi.
- ..................
Elävät jyrsimet ovat hinnoiltaan n.10 kertaisia verrattuna valmiiksi tapettuun ja pakastettuun!
Joten käyppä kysymässä tarkemmat tiedot lähimmästä eläinliikkeestä... - Snakett
.................. kirjoitti:
Elävät jyrsimet ovat hinnoiltaan n.10 kertaisia verrattuna valmiiksi tapettuun ja pakastettuun!
Joten käyppä kysymässä tarkemmat tiedot lähimmästä eläinliikkeestä...Eläinkaupoissa myydään ns. hiiren pinkkejä, eli pakastettuja hiiren poikasia. Pitäisi löytyä myös täysikasvuisia hiirulaisia, mutta täälläpäin pinkit ovat halvempia. En ole missään nähnyt eläviä hiiriä, jotka olisi tarkoitettu käärmeen ravinnoksi.
- käärmeitä
Snakett kirjoitti:
Eläinkaupoissa myydään ns. hiiren pinkkejä, eli pakastettuja hiiren poikasia. Pitäisi löytyä myös täysikasvuisia hiirulaisia, mutta täälläpäin pinkit ovat halvempia. En ole missään nähnyt eläviä hiiriä, jotka olisi tarkoitettu käärmeen ravinnoksi.
Ainakin Tiia's petsissä Helsingissä on tosi edulliset pakasteet!
http://www.tiias-pets.net/catalog/index.php?cPath=30_48&osCsid=9fa3b8f987d58a2efe360688054318f4
- sukkisxD99
Hei!
Sukkanauhakäärme olisi sinulle hyvä. Sen pääravintoa on kala, mutta sille kannattaa antaa toisinaan vähän jauhelihaa.
Itselläni on sukkis, mutta minun on pakko luopua siitä uuden opiskelupaikan ja kiireiden takia. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä s-postilla niisku612@suomi24.fi
Voin kertoa postilla lisää:D haluaisin vain saada sukkikselle hyvän kodin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076