Tuli tänään ostettua Playstation kolmoselle uusi ohjain alkuperäisen mennessä rikki...Ohjain muuten hyvä mutta on jäänyt kaivelemaan mieleen se että onko kyseisessä Logitechin ohjaimessa mahdollisuus saada playkkari käyntiin nappia painamalla..?Ei ohjeista ainakaan selviä...Sitten se vielä kun pelailee jotain peliä esim GTA IV:tä niin ei pääse esim käyttöjärjestelmään erillisestä napista ettei peliä tarvitse erikseen sammuttaa...alkuperäisessähän se onnistui siitä Playkkarin logo nappulasta...Pelistä pois pääsykin onnistuu vain käynnistämällä playkka uudestaan...Taitaa ohjaimessa olla hyvää vain tuo käsien viilennystekniikka...
Logitech Chillstream PS3 -ohjain kysymys...?
pahvimopeli
1
640
Vastaukset
- PS3fanboyy
Elikkä, tuo Chillstream ei ole sonyn tuottama, vaan Logitechin, se saattaa kertoa miksi ohjaimessa ei ole PS-näppäintä. Ja kyseisellä ohjaimella EI voi käynnistää/sammuttaa pleikkua pelkästä ohjaimesta (koska ei ole PS- näppäintä).
Mutta muuten, hyviä pelihetkiä!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284