HeKi kesken kauden Suomi-sarjaan?

TheYards

Mestiksen heittopussina oleva HeKi voitaisiin siirtää poikkeussäännöllä kesken kauden Suomi-sarjaan tai yksintein johonkin puulaakisarjaan., heh heh...

11

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirttomies

SaPKo menee pitämään perää RoKin kanssa, RoKi tosin nousee vielä SaPKosta eroon. Pakko on mun olla realista, anteeksi typerät provoni. Enhän minä jääkiekosta mitään ole koskaan ymmärtänytkään enkä elämästä. Olen vain tälläinen pikkupoika katkerana, kun musta ei tule koskaan mitään. onneksi äitini antaa minun vielä asua kanssaan niin saan aamupuuroa.

• mies savosta

RAVistin puhu palturia. Olet pelkkä peräkamarin poika, naista et tule koskaan saamaan ja äitisi elättää sinut. Häpeä jo, olet tosi nolo vätys pelle, HAH!

• .SportMan

• Hirttomies
        mies savosta kirjoitti:

RAVistin puhu palturia. Olet pelkkä peräkamarin poika, naista et tule koskaan saamaan ja äitisi elättää sinut. Häpeä jo, olet tosi nolo vätys pelle, HAH!

mikään muukaan heilutin vaan hirttomies, Savonlinna suurin luuseri. Antakee anteeksi kun olen olemassa. byää!!

• mies savosta
        Hirttomies kirjoitti:

mikään muukaan heilutin vaan hirttomies, Savonlinna suurin luuseri. Antakee anteeksi kun olen olemassa. byää!!

suurin häpeätahra, Heinolan lahjaton pikkumies RAVistin, hah.

• Savon Kingi
        .SportMan kirjoitti:

Sen jopa tietää Liittokansleri Angela Merkel!

http://i38.tinypic.com/2lnfyoh.jpg

SaPKon poitsujen alapääsuojat siellä hallilla? Siitähän olet kuuluisa, ei se mitään jokaisella on omat tapansa. Muita tapoja sulla ei olekaan ei edes pöytätapoja, kun syöt Nalatian kanssa samasta heinätuposta. Pyydäppäs äitisi laittamaan vaikka lettuja niin tulet paremmalle mielelle vätys. On se vaan noloa tuo sun touhusi, äitisi häpee sinua kun et saa mitään aikaan naismaailmassa. Kukas hullu nyt tuollaisen kanssa jaksaisi elää. Äitisi on siihen pakotettu, muutenhan olisit jossain hoitolaitoksessa jo. Sinne sun tiesi vie Pöpilään. HAHHAHHAH!!

• The Renegades
        Savon Kingi kirjoitti:

SaPKon poitsujen alapääsuojat siellä hallilla? Siitähän olet kuuluisa, ei se mitään jokaisella on omat tapansa. Muita tapoja sulla ei olekaan ei edes pöytätapoja, kun syöt Nalatian kanssa samasta heinätuposta. Pyydäppäs äitisi laittamaan vaikka lettuja niin tulet paremmalle mielelle vätys. On se vaan noloa tuo sun touhusi, äitisi häpee sinua kun et saa mitään aikaan naismaailmassa. Kukas hullu nyt tuollaisen kanssa jaksaisi elää. Äitisi on siihen pakotettu, muutenhan olisit jossain hoitolaitoksessa jo. Sinne sun tiesi vie Pöpilään. HAHHAHHAH!!

äitylisi villapöksyjä sinne peräkamariin. Ei sinusta miestä tule tekemälläkään, vanhan äitisi vaivoina vaan olet. Tekisit edes polttopuita äitylillesi etkä räkisi kaduille liimaa impatessasi.

• HeKi jyrää..
        The Renegades kirjoitti:

äitylisi villapöksyjä sinne peräkamariin. Ei sinusta miestä tule tekemälläkään, vanhan äitisi vaivoina vaan olet. Tekisit edes polttopuita äitylillesi etkä räkisi kaduille liimaa impatessasi.

Lapsenikin ovat kehittyneenpiä henkisesti kuin sinä munaton pelle hah hah hah!!!

• HeKi jyrää...
        mies savosta kirjoitti:

suurin häpeätahra, Heinolan lahjaton pikkumies RAVistin, hah.

mielikuvituskaveri? Niin onhan lapsilla aina sellaisia, harmi vain sulle että sekin vie sua kuusi nolla sun päässäsi... aaaah aaaaah...

• The Ramones
        HeKi jyrää.. kirjoitti:

Lapsenikin ovat kehittyneenpiä henkisesti kuin sinä munaton pelle hah hah hah!!!

ei susta koska mitään tule, olet pelkkä katkera vätys, ah ah ah ah!!! Et saa muutettua omillesi koskaan etkä saa naista ikinä pelle, hah hah...

• savon mies
        HeKi jyrää... kirjoitti:

mielikuvituskaveri? Niin onhan lapsilla aina sellaisia, harmi vain sulle että sekin vie sua kuusi nolla sun päässäsi... aaaah aaaaah...

sinä, Runkkari-RAVistin, ääliöiden ääliö, ihmiskunnan häpeä, heh heh heeeee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5120
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe