Olen lähdössä kuukaudeksi omatoimiselle tutustumisreissulle Bangkokkiin 16.joulukuuta - 14 tammikuuta.
Mieltäni askarruttaa tämä asumispuoli.. Olen eri hotellisivustoihin jo tutustunut ja tarjontaa tutkinut mutta koska ekaa kertaa olen menossa niin tähän turvallisuus puoleen haluaisin lisäinfoa teiltä.. Siis kokeneemmilta reissaajilta omista suosituksistaan/varoituksistaan..
Miten muut reissaajat on ratkaissu majoituksen kyseisenä ajankohtana; vuodenvaihteessa ?
Vuokraako esim jotkut jo ostetusta talostaan huonetta muilla reissaajille tai jotain vastaavaa järjestelyä?
Onko jotain erityistä huomioon otettavaa jos vuokraa huoneen 1kk halvasta hotellista..tyyliin 500-1000thb yöltä..
turvallisuus/terveys tekijöistä en halua tinkiä mutta en nyt ylellisyyttä ole hakemassa.. tyydyn vähän vaatimattomampaaankin asumismuotoon..
Bangkok 16. jouluu - 14 tammikuu 2009
hitech
2
354
Vastaukset
- yrjokaarle
Huippusesongin aikana on paras pysyä paikoillaan jos sellaisen on edullisesti löytänyt .
- LOLOLLOLOPOL
Kerran vietin todella lystikkään jolun Bangkokissa, oli livebändiä joka puolella yms. nykyään ovat pommien pelossa pistäneet kaiken suljettujen ovien taakse. Majoituspuolesta voin sen verran antaa vinkkiä: Ota hotellihuone ;)
Siis katso että hotellissa on seuraavat perustarpeet:
24h respa
24h vartiointi
safetybox (sekin mielellään respassa ja vartioitu, huoneessa olevat on vain vastuun siirtoa)
nämäkään ei aina riitä kun on rosvoillakin rahat vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299