Sitkeesti yhä yritän että joku vastaisi kysymyksiini ohutvarvasgekkojen ruokkimisesta. kuinka usein annatte sirkkoja ja kuinka monta kerralla. Meillä on nyt isoja sirkkoja ja ollaan annettu yksi kerrallaan joka toinen päivä... onko ok? Hämähäkkejä ollaan myös koitettu pyydystää ja ne tuntuu olevan aika herkkua. Jauhomadot sille ei kelpaa ja ollaan koitettu ostaa buffalomatoja mutta niitä on kai aikas vaikee saada. Sitten vielä kysymys valaistuksesta... meillä on uvb lamppu joka on päivisin päällä ja yöt pois päältä, lisäksi tietty lämpömatto. Voisiko lamppua pitää päivisin pois päältä niin voisi enemmän seurailla mitä gekko touhuilee kun yleensä se herää vasta kun valot sammuu...
ohutvarvasgokko
3
313
Vastaukset
- moffy
Siis voi ei eikö kellään ole ohutvarvasgekkoo että vois vastata mun kysymyksiin
- jokugegko
2 ohutvarvasgekkoa, syötä gekko 2-3 päivän välein, 1-3 ötökkää per ruokintakerta, ihan sama mitä, kunhan ei liian iso oo, maksimi on 1/2 gekon ruumiista (ei lasketa häntää mukaan). Minun gekolleni kelpaa niin jauhomadot kuin sirkatkin, yhtähyvin. Tosta, että päivällä valot pois, niin en ota kantaa, jos halusit liskon, mikä on liikkeellä kokoajan, niin mikset ottanut päiväaktiivista, ja nämä ovat yöaktiivisia, eivät tarvitse uv/uvb-valoa.
- RuoanKokoMaxGekonPää
Toivottavasti kukaan ei ole noudattanut tuota ohjetta ruoan koosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076