tänään kääntänyt uuden sivun elämässäni:
olen hyväksynyt menneisyyteni menneisyytenä ja jatkan elämääni VAHVANA, ENNAKKOLUULOTTOMANA JA MIELI POSITIIVISEN AVOIMENA KOHTI UUSIA HAASTEITA.
olen kokenut niin paljon menetyksiä, katkeruuttani,TÄNÄÄN OTAN POSITIIVISEN ASENTEEN ITSEENI JA TAISTELEN SYNKKYYTTÄ VASTAAN.kun on paljon kokenut menetyksiä ja riistoa EN ANNA ENÄÄN PIENTEN VASTOINKÄYMISTEN KULUTTAA VOIMIANI.TÄMÄ NAINENHAN HOMMAA ITSELLEEN UUDEN TYÖSOPIMUKSEN se on niin niin kamalaa kun aina menettää jotain.en enään anna minkään pienen seikan turruttaa itseäni.MINULLAHAN ON YSTÄVIÄ JOTKA OIKEASTI YMMÄRTÄVÄT MINUA, mikä on sen tärkeämpää ?
KOHTA NÄEN MYÖS SERKKUJANI,mikäs on sen mukavampaa ?
KOHTA ON KUMMIPOIKANI SYNTYMÄPÄIVÄT.JOULU ON TULOSSA, mikä voisi oikeasti enään minua latistaa.
minä olen frt
hyt
0
572
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471