Onko kenelläkään kokemusta kuinka kauan kestää matka Pariisin CDG:n lentokentältä Montparnassen asemalle? Itselläni on aikaa lennon laskeutumisesta junan lähtöön (Montparnasselta) tasan kaksi tuntia. Miten kannattaisi toimia? Taksi taitaa olla aika kallis? Junalla ja metrolla kyllä varmasti ehdin, mikäli lento on ajallaan, mutta jos ei ole, kuinka kauan kestää taksimatka iltapäiväruuhkassa? Lento laskeutuu neljän maissa. Ruumaan menevää tavaraa minulla ei onneksi ole, joten niitä ei tarvitse odotella. Kaikki vinkit ovat tervetulleita! :) Olen siis ensimmäistä kertaa lähdössä Ranskaan, ja ilmeisesti kehittänyt itselleni heti ongelman tästä tiukasta(?) vaihtoajasta.
Lentokentältä Montparnasselle nopeiten?
K
1
592
Vastaukset
- bxls
Air Francen bussilla kestää keskimäärin 40 min, maksaa 14 euroa, kulkee puolen tunnin välein. http://www.bonjourlafrance.com/air-france/paris-airport-shuttle-service.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229