Euroopan suuriin vain ja ainoastaan sisustamisesta ja kodin ehostamisesta innostunut yhteisö rantautuu talvella Suomeen.
Löytyykö kotona tila jolle pitäisi tehdä jotain? Ei hätään pari kuvaa, kerro toiveitasi ja tee erityinen Auta minua!- kuva-albumi ja jäsenet antavat sinulle ehdotuksia.
StyleRoom aloitti ensimmäisenä Ruotsissa - tietysti - ja siellä mukana on jo yli 10.000 jäsentä esittelemässä omia sisutusideoitaan ja kysymässä apuja - ideoita, hintatietoja, ammattilaisten yhteystietoja - muilta jäseniltä . Testiryhmää kootaan nyt Suomen palvelun kehittämiseen ja lanseeraukseen, joten tule mukaan ilmaiseksi osoitteessa http://www.styleroom.fi.
Nappaa kamerakännyllä muutama tai vaikka sata kuvaa kotona, mökillä, autossa, veneessä, toimistolla sisustusratkaisusta joka sinusta on erityisen kiva, näyttävä tai muuten vain toimiva. Lataa kuvat omaan albumiisi StyleRoomiin ja pääset estraadilel muiden jäsenten ihailtavaksi.
Löytyykö kotona tila jolle pitäisi tehdä jotain? Ei hätään pari kuvaa, kerro toiveitasi ja tee erityinen Auta minua!- kuva-albumi ja jäsenet antavat sinulle ehdotuksia.
Pää tyhjä ja lkehdet täynnä huonoja ideoita? Surffaa läpi muiden jäsenten kuva-albumeita ja pistä muistikirjablogiin ja Suosikkeihin talteen parhaat ideat.
Tervetuloa mukaan!
www.styleroom.fi - beta ulkona nyt!
p.s. osa teksteistä vielä ruotsiksi tai englanniksi mutta kehitämme palvelua hiljalleen palautteen mukaan.
Tarvitko apua korjaustöissä?
tsiigaa
0
549
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076