Yleltä tullut kaatopaikkaohjelma. Alussa (tunnari?) näytettiin kaatopaikkaa. Pääosassa oli pehmoapina ja jotain muita roskia, kuten omenanraato. Etualalla taisi olla öljylammikko? Oon koittanut metsästää ohjelman nimeä, mutta en löydä MISTÄÄN. Esitettiin 90-luvulla. Ei ollut siis piirretty, vaan ns. "aito", animaatioksikohan se luetaan?
Apua!!
Kadoksissa taas yksi lastenohjelma!
9
3793
Vastaukset
- avantasia
oliks se missä oli joku nalle jakso..siinä oli rikkinäinen nalle ja se oli heitetty kaatopaikalle ja sitten lapselle tuli ikävä ja jotenkin se nalle löyti takaisin kotiinkin..oliskohan se ollut elämää kaatopaikalla tai vastaava se sen nimi..jos nyt samasta asiasta puhutaan edes=)
- aloittaja
Mä en niitä jaksoja muista yhtään sen tarkemmin :( Saattaa hyvin kyllä olla..?
- omenaT__T
Etsin itsekkin tämän ohjelman nimeä. Oli muistaakseni joku KouluTV:n ohjelma. Kenellekään enemmän tietoa tästä?
- omenaT__T
Unohtui edellisestä viestistä, mutta ohjelmasta on ollut myös keskustelua
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=printpage;topic=5162.0
- help me
Hei! Nyt tarvitsisin kipeästi apua! Eli siis, 2000-luvun alkupuolella tuli lastenohjelma, muistaakseni pikkukakkosessa, jossa kaksi jotain lelua ajeli pikkuautolla huvipuistossa ja etsivät sieltä lapsilta kadonneita leluja ja korjasivat niitä. Ohjelman nimi nyt vaan on kateissa.. :/
- Pesvul
Tuota samaista ohjelmaa kyseltiin tässä vähän aikaa sitten, mutta ei siinä mitään :D. Kyseisen ohjelman nimi tosiaan on ''Moksun paja'' ja kaiken oleellisen tiedätkin sanomasi perusteella muuten. Mainittakoon vielä sen, että kyseinen lastenohjelma ei ollut animaatio, vaan joukko still kuvia.
- NoJopas
Pesvul kirjoitti:
Tuota samaista ohjelmaa kyseltiin tässä vähän aikaa sitten, mutta ei siinä mitään :D. Kyseisen ohjelman nimi tosiaan on ''Moksun paja'' ja kaiken oleellisen tiedätkin sanomasi perusteella muuten. Mainittakoon vielä sen, että kyseinen lastenohjelma ei ollut animaatio, vaan joukko still kuvia.
Moksun paja tulee Tiistaisin Pikku Kakkosessa.
- Anonyymi
Tää on nyt tyhmä varmaan kysyy täältä näin, mutta tietääkö kukaan sellaista että ohjelmaa, jossa seikkailee joku nalle/karhu. Ainuat muistot on, että se nalle on jossain valkeassa huoneessa ja kertoja tulee aina puhumaan jotain nallelle ja nalle sitten kaivaa jonkun taika arkun jonka avulla kai jostain leluista syntyy tarina mihin nalle päätyy. Pyörinyt ehkä joskus 2012 aikoina eli kymmenen vuotta sitten. Olen jo pitkään miettiä nyt siis tätä ohjelmaa joten levitelen tätä viestiä täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319