joulu tekee jo tuloaan:) ja on jouluvalmisteluiden aika(ainakin meillä) haluaisin kysyä minkälaiset jouluvalmistelut teillä on? Meillä aletaan jo marraskuun puolivälissä hankkimaan lahjoja ja koristeet on jo esillä olisi kiva saada esim askarteluvinkkejä??
joulu !
3
249
Vastaukset
- äiti87lapset 07ja09
Päätimme tänä vuonna lähteä aikaisin liikkeelle kun on jo kaksi pientä lasta joten heidän kanssaan on vähän vaikea käydä väentungoksessa :)
Lastenkirjakerholta tuli hyvä askarteluvinkki kirja, pitää paremmalla ajalla käydä joku helppo vinkki laittamassa :) Viime vuonna vanhemman poikani kanssa tehtiin isovanhemmille joulukortit yms. Saa nähdä mitä tänä vuonna keksitään :) - joulukortit
Meillä laitetaan tee itse joulukortit teon alle jo marraskuun puolella. Monesti olen myös tilannut joulukortit omista kuvista. Lähempänä joulua lähdetään lahjaostoksille ja suunnitellaan joulun aterioita ja aikatauluja. Aina on vähän sovittelemista siinä, kumman vanhempien luona ollaan ja minä päivänä vieraillaan isovanhemmilla ym. Meillä kuitenkin joulu menee aika vaatimattomissa merkeissä. Onko lisää teinivanhempia 2010-luvulta?:)
- EiOleMuotia
Teinivanhemmuus on häviävää Länsimaissa, mutta kehitysmaista voi löytyä kohtalotovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086