on mielestäni paras tuottaja/remixaaja koskaan.Ja olen kuunnellut trancea 15 vuotta joten ihan noobilta ei tämä lausunto tule.
vaikea kuvailla sanoiksi mutta musiikki kuulostaa hyvin itsevarmalta,energiseltä.Todella tuhdit soundit ja melodiakin lähes aina laadukasta.
Tyas on muuten yksi harvoista joka pystyy/on soittanut todella laadukkaan dj-setin joka koostuu vain omista tuotannoistaan.Tiesto ei tähän pysty ja armin ei kai edes yritä.
Sean Tyas
Tingle
1
261
Vastaukset
- Lauristo
Jees tuli kans mielee yks ihan mielettömän kova setti Tritonalilta, mikä tosiaan koostuu vaan jamppojen omista ralleista, melkeinpä pakonomaisesti suosittelen tsekkaamaan ;)
Tosta linkkiä http://www.tritonalmusic.com/Tritonal_-_Air_Up_There_020.mp3
Ite en oo niin kova Tyaksen fani, vaikka toki kiksua kaikinpuolin diggaanki. Ite lähinnä tuottajapuolelta iskee Lemon & Einar K, Above & beyond sekä just Tritonal. Ja kyl pitää ihan tunnustaa et radio showsta aktiivikuuntelussa on ASOT ja TATW. Ja tosiaan kyllä anjunabeatsilta se hyvä kiksu tulee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284