Kovaa on vääntö mokkula asioissa ja yleensä näille palstoille päättyy vaan ne negatiiviset asiat. Itse asun Kuopiossa 5 kilometrin päässä keskustasta. Nokian CS-15 on käytössä ja 1 megan yhteys. www.speedtest.net/ antaa parhaimmillaan tulokset Download 1.83 Upload 1.20. Eipä laita hirveesti valittamaan.
Kerrompahan vaan.
4
326
Vastaukset
- putosi
Oli minullakin 6 vuotta sitten nopea, pysyvä ja luotettava nettiyhteys.
Siemens-kännykkä, GPRS ja infrapuna.
Nyt on Nokia ja 3G. 6,93kbps = 0,0069 Mekkoo. Kehitys jatkuu.
Voin muistella haikeina niitä vuosien takaisia vakaita vauhteja.
Muistoissa olen onnellinen. - iuujk
Mukavan Downloadin olit saanut tänä päivänä laajakaistan laatua kuvaa myös vasteaika eli ping mobiilissa
se vain on ollut huono verrattuna kiinteään yhteyteen oikeammin se on jopa tärkeämpi jos liikkuvaa kuvaa aikoo saada- Muakki
No testasimpa pingejä, 126-134 ms. Nyt anto 1.81 Down ja 1.18 Up ???
- dwdqewq
Muakki kirjoitti:
No testasimpa pingejä, 126-134 ms. Nyt anto 1.81 Down ja 1.18 Up ???
Kohtuullinen vasteaikakin ,jos katsot esimerkiksi tuolla MTV3 sivuilta katsomosta uutiset niin video on ehkä ihan kelvollinen vaikka saattaa välillä hieman nykiä sillä tuon pingin pitäisi olla huomattavasti alle 100ms ,kiinteällä yhteydellä se liikkuu yleensä 10-30ms välillä,mutta eipä huolta sillä lähiaikoina uusi HSPA tekniikka tulee vasteaikojakin laskemaan ja edelläkävijänä Suomessa on juuri DNA valtakunnan johtava mobiilioperaattori ja silloin lähtee ainakin minulta lankamodeemini kierrätykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337