taitaa olla muutama miljoona pankkitilillä.
Onko "elämä" parasta huumetta?
3
456
Vastaukset
- best drugs are drugs
en ymmärrä koko sanontaa.
- Minna<3
Ookko koittanut koskaan pidentää hiplailu, hyväily, suutelu yms aikaa ennen varsinaista orgasmiin päätyvää yhdyntää? Minä olen mennyt tuollaisissa tilanteissa täyteen ekstaasiin. Paljon voimakkaampi huumaustila kuin mistään huumeesta (alkoholi) olen koskaan saanut. Ihan totta tuo sanonta.
- huonosti
Minna<3 kirjoitti:
Ookko koittanut koskaan pidentää hiplailu, hyväily, suutelu yms aikaa ennen varsinaista orgasmiin päätyvää yhdyntää? Minä olen mennyt tuollaisissa tilanteissa täyteen ekstaasiin. Paljon voimakkaampi huumaustila kuin mistään huumeesta (alkoholi) olen koskaan saanut. Ihan totta tuo sanonta.
enkä räkänokkaisena ole innostunut muusta kuin oman hengitykseni toimimisesta. Huuliherpeksen levittäminenkään ei käynyt mielessäni vaikka olenkin pahanilkinen. Siis muiden paitsi itseni mielestä. Mutta totta se on, että flunssaa ei viinaa juomalla paranneta. Sen sijaan huonosta päivästä voi saada paremman päivän tai huonomman päivän - viinaa juomalla. Asian hyvä puoli on se ettei muista mitään. Asian huono puoli on taas se, että muut muistavat sitäkin paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897