Loppui toi Normanin vuoden ilmainen käyttö. Latasin ja asensin ton AVG:n. Onko kenellä kokemuksia/mielipiteitä em virustorjuntaohjelmasta?
AVG-AntiVirus
10
9440
Vastaukset
- FileShare
Se nimittäin toimii vähintäänkin yhtähyvin kuin maksullisetkin ohjelmat! :) AVG on hyvä ja järkevä valinta! :)
- kokemuksia
Hyviä kokemuksia on myös minulla, F-Secure jumitti koneen jostain syystä jatkuvasti esim. käynnistäessä, joten on ollut aika juhlavaa tämä AVG-aika.. =)
Ainoa ongelma minulla on ollut manuaalisessa päivittämisessä - ei tahdo saada yhteyttä sivustoon. On kuitenkin lopulta aina onnistunut. Ruuhkaako vain? - FileShare
kokemuksia kirjoitti:
Hyviä kokemuksia on myös minulla, F-Secure jumitti koneen jostain syystä jatkuvasti esim. käynnistäessä, joten on ollut aika juhlavaa tämä AVG-aika.. =)
Ainoa ongelma minulla on ollut manuaalisessa päivittämisessä - ei tahdo saada yhteyttä sivustoon. On kuitenkin lopulta aina onnistunut. Ruuhkaako vain?Jos sulla on ongelmia AVG:n päivityksien kanssa, niin ratkaisu/ohjeet löytyvät täältä:
http://groups.msn.com/FileShareFinland
(Ja klikkaa siellä vasemmalla olevasta valikosta Tietoturva kohtaa) - Jipii!
FileShare kirjoitti:
Jos sulla on ongelmia AVG:n päivityksien kanssa, niin ratkaisu/ohjeet löytyvät täältä:
http://groups.msn.com/FileShareFinland
(Ja klikkaa siellä vasemmalla olevasta valikosta Tietoturva kohtaa)Loistavaa, nyt onnistuu päivittäminen. Ihmetyttää kyllä, kun muistan tuon com-vaihtoehdon olleen updaten alasvetovalikossa heti asentamisen jälkeen, mutta kadonneen samantien. Hassua.
Kiitos tuhannesti, täytyy tunnustaa, että olisin vain takonut ja takonut päivitystä, enkä olisi saanut aikaiseksi selvittää, onko kyseessä ehkä joku yleinenkin vika.. =)
- Jumi
No no Norman!
Hyvä kun olet päässyt eroon Normannista, koska sitä ei voi edes laskea antavirus-ohjelmaksi!
Avg on ihan kelpo ilmais ohjelma, mutta suosittelisin että hakisit Norton 2004 trialin ja poistaisit ne kymmenkunta "pikku"-virusta mitä tuo vuoden Normanni on päästänyt läpi. - Vaihdoi URL:N
Silti herjaa samaa että automaattinen päivitys ei onnistu!!
Windows 2000 käytössä - helppiii
Auttakaa oon ihan shokissa koska peli pyys mennä sivulle jossa todistan etten oo botti ja se oli tää avg virustorjunta juttu. Sit laitoin mun numeron ku piti ja nyt. EN TIIÄ TULEEKO MAKSAMAAN MULLE KU SIELLÄ YLHÄÄLLÄ LUKI JOTAIN MAKSUISTA SEB JÄLKEEN HYVIN PIENELÖÄ TEKSTILLÄ😭😭😭
- Anonyymi
vittu tuo saatanan avg paska pyörii kokoajan koneella estää kaiken mitä yritän tehdä janyt kun poisti niin toimii todella mainiosti.
- Anonyymi
Yli 16v vanha ketju aloituksesta, mutta poistin AVG:n jo monta vuotta sitten, kun se pyysi e-mailosoitetta ja siihen salasanaa, että voisi skannata postini läpi "turvallisuuden" nimissä viruksilta ikään kuin palvelun tarjoaja ei sitä jo tekisi. Pelkkä virus itsessään. Win defenderillä menty jo monta vuotta ilman vruksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748