Mitenkähän tuo häätöäänestys tulee lopullisesti tapahtumaan? Ohjelmaa on jäljellä vain ja ainoastaan 3 viikkoa ja talossa 9 asukasta. Talosta on vaan tavanomaisesti häädetty sunnuntaisin 1 asukas/ viikko. Tapahtuukohan viimeisellä viikolla niin, että talosta lennätetään 6 asukasta peräkanaa ulos liukuhihnalla, vai ruvetaanko nyt jo tästä viikosta alkaen häätämään useampia asukkaita kerralla. Ainakin tästä äijäporukasta olisi hyvä saada pois joku, mieluuten Sami. Toni on kääntynyt jo muutenkin itse itseään vastaan. Esa voittoon!!! Ps. Ensi vuoden BB-taloon vain suomalaisia tai täällä pysyvästi asuvia. Eestiläiset pois Suomen bb-talosta!!! Tuskin Eestin BB-taloonkaan huolittaisiin suomalaisia, vai onko siellä edes sitä, kun joka vuosi tänne on heitä tulossa. Ensi
3 viikkoa jäljellä
1
104
Vastaukset
- vaikea sanoa
Pidin Kätlinistä ennen Filippiinien matkaansa. Nyt en oikein tiedä.
Se on liian omahyväinen ja jotenkin teennäinen juuri siinä luontevuuden hakuisuudessaan. Stephania ei ainakaan teeskentele ja keimaile, Ei ole tosin minkään näköinenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294