Hei!
Etsin osallistujia psykologian gradu-tutkimukseeni, jonka aiheena on oman itsen ilmaiseminen kirjoittamalla. Olet sopiva osallistumaan, jos elämässäsi on ollut tai parhaillaan on jonkin asteisia haasteita, vaikeita asioita tai hankalia tunteita.
Tutkimukseen osallistuminen tapahtuu pääosin netin kautta. Marraskuussa tapaan sinut kerran ja seuraavan kerran tapaan sinut helmikuussa. Sinun tehtävänäsi on kirjoittaa neljä päivää peräkkäin loka-marraskuussa tietyn viikon aikana 20 minuuttia kerrallaan antamastani aiheesta. Kirjoittamisen ajankohdan voit tutkimuspäivänä valita itse. Kirjoitukset lähetetään minulle internetin kautta ja ne jäävät vain minun haltuuni tutkimuksen teon ajaksi, jonka jälkeen ne tuhotaan.
Tapaamiset järjestetään Helsingin Kruununhaassa psykologian laitoksella, niihin osallistuu kerrallaan yksi osallistuja ja ne kestävät molemmat korkeintaa yhden tunnin.
Osallistumalla edistät hyvää asiaa.
Lämpimin terveisin,
Hanna J.
psykologian opiskelija
hanna.jakala@hotmail.com
Kirjoita elämästäsi ja osallistu tutkimukseen
Gradua tekemässä
0
303
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066