Hei! Kaipaisin hyviä neuvoja Lansuni koulutukseen eli kyseessä on reilu 2v Narttu lansu ja osaaminen on sitten siinä että koira osaa istua käskystä siinä on kaikki =( Koira haukkuu yksin jäädessään (kokeiluun aijon ottaa sitruunapannan) Mutta sitten olisi kiva saada neuvoja miten saada lansu antamaan tassua (kokeiltu on makupala nyrkkiin ja käsi nenän eteen) ei onnistu nuolee kättä aikansa mutta ei nosta tassua ei =( sitten maahan meno no se onnistuu herkuilla sillon kun kaveri viittii mennä maate =) Hihnassa kulkee ilman häiriöitä hyvin kävelee vierellä mutta häiriötekijöitä kun tulee niin luulen että menen kuin sukkana perässä =(
Hyviä neuvoja koulutukseen 2v narttu Lansu
1
659
Vastaukset
- tassu : DD
Tiedäks kokeile sillai, ett sano sille koiralle "anna tassu" ja sit otat sen tassun omaan käteen ja annat sille herkkupalan ja kehut sitä. Èn oo mikään kouluttaja, mut mä oon opettanu mun lansulleni ja muille koirilleni just sillai. Oon myös tavalllaan vahingos opettanut sille antamaan viis, se on tosi hauskaa:D
Mull oni kans tää sama ongelma, ett ku ulkon tulee joku häiriötekijä esim. toinen koira, pupu, joskus pyöräilijä (silloin kun koira on vapaana) nii tää mun koira rupee vetää ja se ei oo yhtään kivaa. :( Mä en tiiä miten mä saisin sen olemaan välittmättä näistä häiriötekijöistä... Mun koirani on 11kk ja se on poika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441