...niin silloinhan kuulun ihannenaisiin :) En juo, en polta, en tykkää käydä baareissa, en ole harrastanut enkä harrasta yhden illan juttuja, syön terveellisesti, harrastan mm. liikuntaa ja lukemista, pidän eläimistä, maaseudusta, luonnosta jne jne. Olen ujo, kiltti, empaattinen, iloinen, hyväkäytöksinen, romanttinen, nätti, vaalea ja hoikka.
Syy miksi olen sinkku, on se etten löydä kaltaistani miestä. Minulle on tärkeää, että mieskään ei ole harrastanut yhden illan juttuja, omaisi terveelliset elämäntavat ja pitäisi samoista asioista kuin minäkin. Tällaista miestä en vain ole vielä tähän päivään asti löytänyt :(
Jos ihannenainen on kiltti...
36
484
Vastaukset
- mies Hämestä
Mulla muuten noi samat mut joskus otan ehkä muutaman kaltsun.
- Veijari Veijo
Kyllä mies saa vähän viinaa ottaa ja käydä naisissa, se vaan syventää miehen luonnetta ja tekee miehestä kiinnostavamman. Itsekin joskus näitä harrastan, mutta etsin kyllä kilttiä tyttöä.
- 16+10
itse kukin nainen kohdallaan, että ottaako viinaan ja naisiin menevää miestä.
Oletko kuinka sosiaalinen, se voi ratkaista koko asian. Nimittäin Lapin luonnosta harvemmin löytää niitä unelmamiehiä :D
- lapin_tyttönen
Lisättäköön vielä, että pidän koti-illoista oman kullan kanssa, mutta saatan innostua kaikesta vauhdikkaammastakin, kuten esimerkiksi moottorikelkkailusta :)
Meikkaan hyvin vähän/en lainkaan.
Olen kyllä aika vaativa miesten suhteen, sillä ulkonäönkin täytyy olla kunnossa. En toki vaadi mitään mallimiestä, vaan sellainen söpö mies on paras vaihtoehto, valloittava hymy ja olen myyty :)- 29
Eikös tuollaisia miehiä ole paljon, raittiita, fiksuja, kohteliaita, mukavia, hyväsydämisiä, kaltaistaan etsiviä. Erityisesti sinkkuina. Tosin en tiedä miten maaseudulla, voi olla, että yliopistokaupungit erityisesti vetää tätä miestyyppiä puoleensa. Itse uskoisin olevani muuten hakemaasi tyyppiä, mutta en erityisemmin viihdy maaseudulla, eikä maaseudulta löydy alani töitä.
Onnea etsintääsi :) - - lapin_mies -
Niitä hyviä ja kunnollisia et löydä baareista, joten kannattaa tutkia eri keskustelufoorumeita, joista näitä hyviä lapin miehiä löytyy.. ;)
- Nainen mansesta
29 kirjoitti:
Eikös tuollaisia miehiä ole paljon, raittiita, fiksuja, kohteliaita, mukavia, hyväsydämisiä, kaltaistaan etsiviä. Erityisesti sinkkuina. Tosin en tiedä miten maaseudulla, voi olla, että yliopistokaupungit erityisesti vetää tätä miestyyppiä puoleensa. Itse uskoisin olevani muuten hakemaasi tyyppiä, mutta en erityisemmin viihdy maaseudulla, eikä maaseudulta löydy alani töitä.
Onnea etsintääsi :)Kyllä harvinainen on tasa-arvoinen ja hyvinkäyttäytyvä mies, yleensä varattu. Sinkkuina ovat viinaan ja naisiinmenevät sovinistit sekä misogyynit vipeltäjät..
- lapin_tyttönen
- lapin_mies - kirjoitti:
Niitä hyviä ja kunnollisia et löydä baareista, joten kannattaa tutkia eri keskustelufoorumeita, joista näitä hyviä lapin miehiä löytyy.. ;)
En minä baareissa mielelläni käykään. En pidä kännäämisestä enkä tupakoinnista vaan tykkään nukkua öisin ja herätä aamulla aikaisin jottei päivä menisi hukkaan (sillä elämästä täytyy nauttia) :D
Kavereita minulla on täällä Lapissa hyvin vähän, sillä asun pienellä paikkakunnalla ja en tunne oikeastaan yhtäkään ikäistäni miestä, joka kiinnostaisi seurustelumielessä. Näidenkin seikkojen vuoksi on vaikea löytää sitä oikeaa rinnalleni. - - Metusalem -
lapin_tyttönen kirjoitti:
En minä baareissa mielelläni käykään. En pidä kännäämisestä enkä tupakoinnista vaan tykkään nukkua öisin ja herätä aamulla aikaisin jottei päivä menisi hukkaan (sillä elämästä täytyy nauttia) :D
Kavereita minulla on täällä Lapissa hyvin vähän, sillä asun pienellä paikkakunnalla ja en tunne oikeastaan yhtäkään ikäistäni miestä, joka kiinnostaisi seurustelumielessä. Näidenkin seikkojen vuoksi on vaikea löytää sitä oikeaa rinnalleni.Kuinka vanha olet suunnilleen?
- lapin_tyttönen
- Metusalem - kirjoitti:
Kuinka vanha olet suunnilleen?
Olen 21.
- sellainen noin
30v,komeaksikin kehuttu(makuasiakin varmaan..)Pituutta "vain" 192cm.Olenko liian pitkä lapintytölle?tai vanha?Muut aika lähelle heittää.Tietysti noissakin makuasioita,mutta kuitenkin pääpiirteittäin.
- lapin_tyttönen
Jos olet nuorekas, niin ei sinun ikäsi ole ehdoton ei :) Pituus ehkä enemmänkin mietityttäisi (itse kun olen melko pieni).
- se pituus
Jos olet nuorekas, niin ei sinun ikäsi ole ehdoton ei :) Pituus ehkä enemmänkin mietityttäisi (itse kun olen melko pieni).
olekaan hyvä asia.Makuasia.Jotkut näyttää jotenkin tykkäävän harteikkaasta ja pitkästä.Saa käpertyä kainaloon?Miten "pieni" sinä sit olet?Eihän se määrä mutta laatu!Milloin mies on nuorekas?Ei nyt jaksa enään hypätä yökerhoissa yms..Kyllähän se enin virta tietysti lähtee vähitellen,mut kyl monen "nykynuoren"kiertää vielä mennen tullen ja palatessa.Ehkä se virta siirtyy vain eri asioihin.
- edelliseen
se pituus kirjoitti:
olekaan hyvä asia.Makuasia.Jotkut näyttää jotenkin tykkäävän harteikkaasta ja pitkästä.Saa käpertyä kainaloon?Miten "pieni" sinä sit olet?Eihän se määrä mutta laatu!Milloin mies on nuorekas?Ei nyt jaksa enään hypätä yökerhoissa yms..Kyllähän se enin virta tietysti lähtee vähitellen,mut kyl monen "nykynuoren"kiertää vielä mennen tullen ja palatessa.Ehkä se virta siirtyy vain eri asioihin.
Sitä vain tarkoitin,että eikö aina sanota vanhaksi/vanhanaikaiseksi kun ei kiinnosta käydä kaikenmaailman illanvietoissa.Kuullut monesti.Osansa tietenkin kun ei jaksa,mutta suurin osa kuitenkin siksi kun se homma ei vain yhtään kiinnosta.
Mut eiköhän se nuorekkuus ole sitä määrätynlaista olemusta.Että kiinnostuu edes jostain ja se jotenkin näkyy myös ulospäin.Enkä tarkoita pelkkää ulkonäköä. - lapin_tyttönen
se pituus kirjoitti:
Harteikkaista tykkään kyllä, mutta pidän enemmän "normaalipituisista" miehistä. Tosin ei sillä pituudella ole niin väliä - pääasia, että mies on pidempi kuin minä. Itse olen 162cm, joten minua lyhyemmät miehet ovat hyvin harvassa. Nuorekkaalla tarkoitin lähinnä ulkonäköä ja pukeutumista :)
- omaa
Harteikkaista tykkään kyllä, mutta pidän enemmän "normaalipituisista" miehistä. Tosin ei sillä pituudella ole niin väliä - pääasia, että mies on pidempi kuin minä. Itse olen 162cm, joten minua lyhyemmät miehet ovat hyvin harvassa. Nuorekkaalla tarkoitin lähinnä ulkonäköä ja pukeutumista :)
ulkokuortansa arvioida.Eihän sitä tahdo uskoa vaikka joku kehuja sanookin.Mut hyvä kait se on jos hyviä kommenttejakin tulee.Kaikkihan tietysti olemukseen vaikuttaa.
Mut aika "selkeä" vaatetus yleensä.farkut kauluspaitaa,tai vaikka ihan "normaalia" paitaa.Ei mitään kravattijuttuja eikä todellakaan lökäpöksy tyyliä.Oisko kultainen keskitie.Istuvat vaatteet.Tietysti se tilaisuus/tilanne vähä vaikuttaa.Joskus naiset sanonut jotain kommentteja että sävysävyyn, tai hyvä paita yms..Ite ei hirveen kauan kyllä vaatteita valikoi.
Töissä nyt sitten haalarit yms. kehiin.Miehet tunnetusti aika vähän seuraa muotia..kait.
Kyllähän se pituus tietenkin tuo hyviä ja huonojapuolia.Mut yleensäkin se kokonaisuus ja sopusuhtaisuus ratkaisee.Miten itsensä ja vaatteensa kantaa.
- nainen mansesta
muuten minäkään en olisi sinkkuna ;)
Toisekseen, eivät miehet mitään kilttiä tyttöä halua, pahat ja villit/anteliaat tytöt vievät parhaat pojat ensikättelyssä..totuus sattuu!- mies mansesta
Hei, eipäs niputeta kaikkia miehiä samaan kastiin. Takuulla haluaisin kiltin ja mukavan naisen, mutta missäs heitä oikein voi tavata? Ainoat kontaktit voi luoda jossain baarissa umpihumalaisten naisten kanssa ja niitä kun aikansa kuuntelee, niin onkin jo valmis luovuttamaan ja elämään ihan suosiolla poikamieselämää...
- lapin_tyttönen
mies mansesta kirjoitti:
Hei, eipäs niputeta kaikkia miehiä samaan kastiin. Takuulla haluaisin kiltin ja mukavan naisen, mutta missäs heitä oikein voi tavata? Ainoat kontaktit voi luoda jossain baarissa umpihumalaisten naisten kanssa ja niitä kun aikansa kuuntelee, niin onkin jo valmis luovuttamaan ja elämään ihan suosiolla poikamieselämää...
Minut löytää mm. lenkkipoluilta ja metsistä sekä kirjastosta. Eli hyvin vaikea on minua tavoittaa xD
Olen nimittäin vielä kaiken lisäksi ujo ja arastelen sosiaalisia tilanteita, joten en niidenkään vuoksi viihdy ihmisjoukoissa massoista puhumattakaan. - mies mansesta
Minut löytää mm. lenkkipoluilta ja metsistä sekä kirjastosta. Eli hyvin vaikea on minua tavoittaa xD
Olen nimittäin vielä kaiken lisäksi ujo ja arastelen sosiaalisia tilanteita, joten en niidenkään vuoksi viihdy ihmisjoukoissa massoista puhumattakaan.Eikö ongelma ole siis ennemminkin se tapaamisen vaikeus kuin miesten "vääränlaisuus"? Itse tiedän kyllä että ihania ja mukavia naisia on paljonkin, mutta miksi juuri heidän tapaaminen on kaikkein vaikeinta...
- Henkka--..-..-88
Mä oon 20 vuotta ja stadista :) en ryyppää enkä polta. Ja oon kuulemma ihan hyvännäköinenki. Tosin syy miksi en polta tai juo on että oon uskossa ;) Ootan sitä oikeaa ja annan kaikkeni sit sille. Ja sit toi vieraissa naisissa pyöriminen on musta ihan turhaa. En mä halua itseäni jaeskella kenenkään muun kanssa kuin sen "tulevan vaimon" kanssa, jos sellasen joskus saan. Ja muutenkin uskon, että sellanen vaan hajottaa ihmistä henkisesti. Mutta kukin tavallaan :) Ps. pk-seudulta tuntuu olevan vaikea löytää tyttöjä, jotka täyttää mun naisihanteet, kuten esim. kiltti, iloinen ja nätti. Pk-seutu kaikkine yökerhoineen ja baareinen muuttaa usein kiltimmänkin tytön kovan luokan bilettäjäks. Lappi on siis hyvä paikka asua ;) Pysyy arvot kohillaan
- lapin_tyttönen
Ihanaa, että sinun kaltaisiasi miehiä on! Kuinka uskovaisuus näkyy elämässäsi muuten? Itse suhtaudun puolueettomasti uskon asioihin eli en usko itse, mutta en myöskään tuomitse uskovaisia. Mikä sinun suhtautumisesi on sellaisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita uskon asioista?
- Henkka--..-..-88
Ihanaa, että sinun kaltaisiasi miehiä on! Kuinka uskovaisuus näkyy elämässäsi muuten? Itse suhtaudun puolueettomasti uskon asioihin eli en usko itse, mutta en myöskään tuomitse uskovaisia. Mikä sinun suhtautumisesi on sellaisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita uskon asioista?
Näkyyhän se (toivottavasti) monella tapaa. Esimerkiksi "lähimmäisenrakkaudessa", i guess ja en oo ehkä niin pinnallinen?? No ei olla kukaan täydellisiä, mutta joo, paha sanoa :) Ja sit en kiroile, tosin kirosanat ei kuuluu kyl hyvään käytökseenkään. Ehkä jotkut frendit osais kertoo paremmin miten se näkyy mun elämässä. :D Niin ja viikonloppuisin käyn usein seurakunnassa. En luokittele ihmisiä sen mukaan ovatko he uskossa vai ei. Et samalla tavalla suhtaudun "ei-uskoviin" kuin uskoviinkin.
- Henkka--..-..-88
Ja sulla ilmeisesti aika samat arvot mun kanssa, vaikka et ole uskossa. That's sweet :)
- lapin_tyttönen
Henkka--..-..-88 kirjoitti:
Näkyyhän se (toivottavasti) monella tapaa. Esimerkiksi "lähimmäisenrakkaudessa", i guess ja en oo ehkä niin pinnallinen?? No ei olla kukaan täydellisiä, mutta joo, paha sanoa :) Ja sit en kiroile, tosin kirosanat ei kuuluu kyl hyvään käytökseenkään. Ehkä jotkut frendit osais kertoo paremmin miten se näkyy mun elämässä. :D Niin ja viikonloppuisin käyn usein seurakunnassa. En luokittele ihmisiä sen mukaan ovatko he uskossa vai ei. Et samalla tavalla suhtaudun "ei-uskoviin" kuin uskoviinkin.
En kiroile minäkään.
Olen rauhaa rakastava, en huuda, inhoan väkivaltaa ja kaikentyyppistä sortamista. Erityisesti eläimiin ja lapsiin kohdistuvaa. Myöskään alkoholistit ja muut päihteidenkäyttäjät eivät saa minulta kannatusta... - Henkka--..-..-88
En kiroile minäkään.
Olen rauhaa rakastava, en huuda, inhoan väkivaltaa ja kaikentyyppistä sortamista. Erityisesti eläimiin ja lapsiin kohdistuvaa. Myöskään alkoholistit ja muut päihteidenkäyttäjät eivät saa minulta kannatusta...Kiinnostavalta tytöltä vaikutat kyllä ainakin näitten piirteidesi perusteella mitä oot paljastanut täällä suomi24:s :)
- Amorpoika
Sinun vain täytyisi jaksaa etsiä. Ilmeisesti minä olen ainakin sinulle liian vanha, mutta olen varma, että täältä löytyy nuorempiakin. Valitettavan usein se ongelma vain on siinä, että kun se toisenlainen konna kohdallesi osuu, nuo esittämäsi vaatimukset unohtuvat ja sitten aikanaan tulee niitä erilaisia suruja, kun todellisuus paljastuu liian myöhään ja nuo sinällään kunnialliset toiveesi alkavat palautua mieleesi.
- Kohtalon Kari
Kirjoitanpa tänne omat kokemukseni. Olen kohtelias ja ymmärtäväinen nuori sinkkumies. Ulkonäköäni on kehuttu monelta taholta mm. seuraavasti:
"Hel**tin hyvän näköinen", "näytät ihan mallilta", "kyllähän tollasta komistusta kattelis pidempäänkin", "paras perse mitä oon nähny", "olet söpö".
Eli siis ulkonäköni puolesta luulisin kelpaavan. Olen ollut lähinnä tekemisissä vanhempien ihmisten kanssa, ja käyttäytymiseni on asiallista ja pysyn tyynenä tilanteessa kuin tilanteessa. En ole koskaan juonut tai polttanut. Kirosanat eivät kuulu vakiosanoihini. Arvostan naisessa kiltteyttä, positiivisuutta, uskollisuutta, raittiutta ja kaiken rehellisyyden nimissä myös ulkonäköä.
Jos kerta mies on erittäin hyvännäköinen, raitis, mukava, asiallinen, rehellinen, rento ja ehdottoman uskollinen niin monelleko naiselle tällainen kelpaisi? Varmaan aika monelle. Olen etsinyt seuraa mm. täältä, eräältä toiselta treffisivustolta kuin myös livenä. Yrittänyt saada jotain alkuun arviolta 12 naisen kanssa täysin tuloksetta.
Ensimmäisissä yhteydenotoissa suupieleni on aina nostettu ylöspäin mitä moninaisemmilla kehuilla kuten: "Jos kaltaisesi mies todella on olemassa, haluaisin enemmän kuin mielelläni tutustua sinuun". Viestistä voisi jo päätellä, että hän on tosissaan liikkeellä.
Kuitenkin lopputulos on aina se sama. Ketään ei todellisuudessa tainnut kiinnostaa tai heillä ei ole tippaakaan uskallusta. Moni etsii sitä unelmien prinssiä, mutta kun pitäisi oikeasti tavata hänet ja viettää mahdollisesti jopa loppuelämänsä hänen kanssaan, menee useimmilla pupu pöksyyn. Miettikää tarkoin mitä oikeasti haluatte, ja jos jokin asia ei toisessa miellytä, niin sanokaa rohkeasti se hänelle ennen kuin sanotte viimeisen kerran "moi, jutellaan lisää joskus toiste".- lapin_tyttönen
Itseasiassa liian komeat miehet ovat "pelottavia". Ottaisin mieluummin söpön/hyvännäköisen kuin komean/todella komean miehen. Minuakin on kehuttu kauniiksi ja mallin näköiseksi jne., mutta ne ovat vain muiden ihmisten mielipiteitä, en pidä itse itseäni kauniina. Omasta mielestäni olen nätti ja söpö ja ne riittävät minulle. Ihmiset näkevät toisensa niin eri valoissa ja ulkonäköasiat ovat makuasioita siinä missä esim. musiikkimakukin on :)
- Jazo_84
Kyllähän noita tuollaisia miehiä on paljon, mutta heitä on vain vaikea löytää/tavoittaa.
Se "lappi" on laaja alue, ja kuvailemasi miestyyppi viihtyy enemmänkin noissa suuremmissa opiskelija kaupungeissa, joten ei ihmekään ettet ole löytänyt etsimääsi. Ehkä Rovaniemi tai Oulu olisivat ne järkevimmät paikat tavoittaa haluamasi miestyypin edustajia. Et löydä heitä baareista, vaan varmaankin jonkin aine/harraste järjestön toiminnasta tai ehkä nykyaikana myös netistä.
Itsekin varmaan täyttäisin nuo vaatimuksesi, tosin olen eläimille (koirat, kissat yms.) allerginen...- lapin_tyttönen
Miten pahasti allerginen? Tiedän yhden naisen, joka oli lievästi koirille allerginen, mutta jonka oireet alkoivat hälvetä totuttamalla hänet hitaasti koiriin.
- Jazo_84
Miten pahasti allerginen? Tiedän yhden naisen, joka oli lievästi koirille allerginen, mutta jonka oireet alkoivat hälvetä totuttamalla hänet hitaasti koiriin.
Nenä alkaa vuotamaan ja jos tarpeeksi kauan viivyn, niin silmiä alkaa kirvelemään. Aina ei tarvitse olla edes sen koiran paikalla että oireet ilmenevät, riittää että se on esim. maannut jokunen aika sitten siinä samalla sohvalla missä minä istun.
- Jazo_84
Jazo_84 kirjoitti:
Nenä alkaa vuotamaan ja jos tarpeeksi kauan viivyn, niin silmiä alkaa kirvelemään. Aina ei tarvitse olla edes sen koiran paikalla että oireet ilmenevät, riittää että se on esim. maannut jokunen aika sitten siinä samalla sohvalla missä minä istun.
Niin ja vielä sen verran, että jos kerta etsit sellaista miestä joka ei juo tippaakaan viinaa, niin ehkä sinua onnistaa paremmin jonkin uskonlahkon tai seurakunnan jäsenistön parissa. Toki absolutistiksi itseään kutsuva henkilö voi olla tuuri- tai kaappijuoppo tai muuten täysin epäkelpo yksilö, eikä ne hyvät kulissit aina sitä totuutta kerro.
Ja onhan siinä viinanjuonnissa muitakin vaihtoehtoja kuin se, että ei juo lainkaan tai se että ottaa kaatokännit joka viikonloppu. Ehkä sinun kannattaisi alkaa etsimään sellaista miestä joka kuluttaa alkoholia hyvin vähän tai kohtuudella, niin saisit nostettua tuota potentiaalisten kumppaneiden määrää huomattavasti, monet miehet eivät juo joka päivä, viikko tai edes joka kuukausi, mutta juovat silti alkoholia muutaman kerran vuodessa, joten ei heitä voi sanoa absolutistiksi. - lapin_tyttönen
Jazo_84 kirjoitti:
Niin ja vielä sen verran, että jos kerta etsit sellaista miestä joka ei juo tippaakaan viinaa, niin ehkä sinua onnistaa paremmin jonkin uskonlahkon tai seurakunnan jäsenistön parissa. Toki absolutistiksi itseään kutsuva henkilö voi olla tuuri- tai kaappijuoppo tai muuten täysin epäkelpo yksilö, eikä ne hyvät kulissit aina sitä totuutta kerro.
Ja onhan siinä viinanjuonnissa muitakin vaihtoehtoja kuin se, että ei juo lainkaan tai se että ottaa kaatokännit joka viikonloppu. Ehkä sinun kannattaisi alkaa etsimään sellaista miestä joka kuluttaa alkoholia hyvin vähän tai kohtuudella, niin saisit nostettua tuota potentiaalisten kumppaneiden määrää huomattavasti, monet miehet eivät juo joka päivä, viikko tai edes joka kuukausi, mutta juovat silti alkoholia muutaman kerran vuodessa, joten ei heitä voi sanoa absolutistiksi.Satunnainen ja kohtuullinen alkoholin käyttö on ihan jees :) Itsekin saatan juoda yhden tai kaksi lonkeroa noin parin kuukauden välein ihan vain seuran vuoksi.
- - mustekala -
Satunnainen ja kohtuullinen alkoholin käyttö on ihan jees :) Itsekin saatan juoda yhden tai kaksi lonkeroa noin parin kuukauden välein ihan vain seuran vuoksi.
Ainakin minun lonkeroni kannattaa jättää rauhaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294