Elikkäs, löysin keltaisestapörssistä ilmoituksen fretistä, kun rupesin kyselemään siitä hämmästyin kun se ei ollutkaan saman ikäinen mitä ilmoituksessa luki. Kyselyjen päätteeksi selvisi että frettejä onkin useita eri-ikäisiä myynnissä joten sanoin palaavani asiaan.
No selaillessani lisää tuli vastaan saman henkilön ilmoitus sfinksirotista ja useita ilmoituksia freteistä. Tässä vaiheessa puhelinnumero Googleen ja sieltähän tuli 5 ilmoitusta erirotuisista koiranpennuista.
itse en ainakaan häneltä mitään ostaisi vaikka kuinkahalvalla saisin.
Rahastusta
Heli.kas
3
373
Vastaukset
- niihhnn
fretit tulevat virosta. Eräs mies hakee niitä sieltä eläinkaupasta ja myy suomen puolella eteenpäin. Tulevat maahan laittomasti (kun ainoa virallinen rajanylityspaikkahan on helsinki vantaa lentoasema) laivalla.
Ei välttämättä rokotuksia voimassa.- fhj
ja mistähän sinä sen tiedät onko niillä rokotukset kunnossa vai ei? tai mistä ne on?
- heli.kas
joo jotain tollaista itekkin epäilin, jokaisen oma valintahan se on ostaako eläimen henkilöltä joka selvästikkin myy niitä rahan takia.
Itse en häneltä frettiä ostanut vaikka pitkään olen frettiä etsinyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076