Ikävä suunnaton on sun sanojes lämpöön,
ketä nyt pyörität mun sijastani? Ikävä rinnassani. Anteeksipyyntö tie takaisin luokseni...
Oi rakkahin
6
1793
Vastaukset
- Ikävissään
Anteeksi pyytäisin jos vain tietäisin varmasti sen tuovan Sinut takaisin.
- .*.*.*.*
Anteeksi !
En ketään pyöritä enkä ole pyörittänyt.- *pyörähdys*
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
- pyöröyttäjä
*pyörähdys* kirjoitti:
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
- *pyörähdys*
pyöröyttäjä kirjoitti:
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
tai onnettomuudekseni en asu seuduilla joissa naista kutsutaan "ämmäksi" toki tiedän että sekin voi olla hyvinkin rakastettava nimitys omasta rakkaastaan...joillain seuduilla. heh, saat anteeksi.. pidä sinä se "ämmäsi" jos sinut viellä huolii.
- ikävä
mikä kaipuu sanojen lämpöön.sananlasku sanoo ,ettei kannettu vesi kaivossa pysy.sinäkö odotat sanojen kantavan läpi elämän.pelkkien sanojen.teoillaan ihminen rakkautta osoittaa.se voikin kantaa läpi elämän.mutta ei ontot sanat ontolle"anonyymille"olennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229