Voitteko nimetä joitain Alkossa myytäviä alkoholijuomia, joita voisin nauttia ilman, että sitä minusta haistetaan?
Hajuttomat juomat
12
2628
Vastaukset
- Ota jaffaa
Jos keksit etanolin joka ei haise etanolilta ja joka ei muuta olemustasi päihtyneeksi, saatat onnistua.
- ---------
mutta jokainen huomaa yhdellä silmäyksellä, että kännissähän se taas on.
Oiva salausidea. - reippahasti
ole sitä mitä olet. Me suomalaiset arvostamme rehellisyyttä, ei mitään vilunkipelejä.
Jos haluat oikeasti, ettei kukaan haista sinua, niin älä päästä ketään lähellesi, ainakaan kolmea metriä. Osta kunnon lasti kerralla selvinpäin ja jää neljän seinän sisään kumoilemaan aarteitasi, silleen minäkin aikani tein. - on paras
ja varmasti hajuton juoma kotuudella nautittuna.
- Boots,
ja kumisaappaat. Saappaanvarsista lorauttelet kossua sisään, ja ne jalassa lontostelet menemään.
Ei haise hengitys, ainakaan kovasti, mutta päästä alkaa huimettamaan, kuten on tarkoituskin. - weteraani.
Etanolin hajun saa täydellisesti peitettyä syömällä aina huikan jälkeen vähän sinappia.
Itselläni keino on toiminut jo kymmeniä vuosia, kun töissä tulee aika usein otettua kuppia. Itse asiassa lähes joka päivä duunissa menee se pullo Tapiota, salmaria tai ihan vaan kossua. Olut ja miedot ei sovi minulle, koska työni vaativuuden ja erikoisen luonteen takia vessaan ei pääse kuselle aivan milloin haluaa.- .kemisti.
Totta, sinappi todella toimii. Syytä en tiedä. Ilmeisesti jokin aineosa sinapissa kumoaa alkoholin haju molekyylit.
- Anonyymi
DRY ANIS viina täysin tuoksuton
- Anonyymi
Etanoli haisee aina
- Anonyymi
Vesi 🤔
- Anonyymi
Ainoa toimiva konsti on juoda kohtuunella ja vìtusti valkosipulia päälle peittämään se alkoholin pistävä katku. Kurkkupastilleilla ei pitkälle pötkitä.
- Anonyymi
Kurkkupastillit kyllä raikastaa hengityksen, mutta Alkoholin voimakas haju pistää ihosi läpi, samoin kuin todella iso määrä valkosipulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717