Missä helsingissä edullinen huolto

654321

Ostin juuri käytetyn G-sarjan Astran, johon olisi aika tehdä jakohihnan vaihto ym. huoltoja. Asun H.gissä ja haluaisinkin vinkkejä asiallisista/edullisista huoltokorjaamoista täälläpäin. Opel-tuntemus ei olisi pahasta, joskaan ei välttämätöntä. Erityisesti itä Helingissä sijaitsevat kiinnostavat.

8

2299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arttu

Mulla on Omega B -96 ja siellä olen huollattanut / korjauttanut autoni tarvittaessa. Tekevät työnsä hyvin ja nopeasti ja kohtuuhinnoin . Eli Malmin Autohuolto p.: 0440933500. t.Arttu

• ...........
    • Opelitsky

Pohjois-Helsingin Auto on kerta kokemuksen perusteella ihan hyvä ja kohtuullinen hinnoittelussaan. Palvelu oli moitteetonta.

• AutoAvirol

Auto avirol vantaalla.
      Mainostavat että 199 maksaa töineen päivineen hihnan vaihto.(sisältää vesipumpun)
      Hämärä mesta vaan ku ei vastaa sähköposteihin ollenkaan.

• vieraskirja

golfin iso huolto viarolissa,pakoputken hitsaus ja jarruremppa 970E.... jäi yhteen kertaan niiden kanssa asiointi

• Kaikki maksaa

Kysy ihan vaikka Metro-Autosta yms. Opel merkkuhuolloista, ite teetin Metrossa ja hinta oli 275€ (hihna rullat vesipumppu), oli joku tarjous.

• Hekohekojoo

Jopas oli tarjous kun autoavirol tekee 75e halvemmalla :)

• obelismi

Hyvä Opel korjaamo löytyy Espoosta, Autoasi Motomer.
      Luotettava paikka. Ei ole ollut ongelmia heidän kanssaan. Heillä tuntuu olevan myös kunnon testeri arsenaali vaikempien vikojen etsimiseenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe