Ostin noin 2 pv sitten uusimman Cod 6 ( Call of duty modenr warfare 2 ) pelasin peliä kunnes tuli red ring of death tai mikä lie :) ihmettelin miksi se pitää niin isoa meteliä mutta sitten huomasin että kaapissa missä xbox360 oli suljettuna kiehui ....... annoin sen viilentyä ja sitten seuraavana päivänä aloin pelata peliä veteranilla uudestaan.. kunnes microsoft ilmoittaa : disc is unreadable. clean disc with soft paper ja otin pelin pois nii levyssä oli niinkuin harpilla vedetty ympyrä ja sitten se kenttä ei enään toiminut . kaikki muut kentät toimivat moitteettomasti mutta ärsyttäää todella paljon koska maksoin pelistä 70e että voisko olla mahdollista että saisin jotenkin uuden pelin :/
Ärsyttäää!!!
Cod6
2
193
Vastaukset
- harmiharmi
Olisit välttynyt jos omistaisit PS3:sen, se ei riko levyjä ;)
Et uutts peliä varmasti mistään saa sen takia et konsolis rikko ton sun omas- heheee
No oishan ps3 voinu ostaa jos se ois ilmestynyt ennen xbox 360 :) ei mun xbox oo naarmuttanu muita pelejä paitsi ton cod 6 ( tähän mennessä xD )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294