Eilen aamulla oli kahvit jääneet keittämättä, mitkä on kauhea munaus.
Nyt on perinteiset aamukahvit tarjolla ja ei unohdeta teetä ja sympatiaa....jos olet herännyt väärässä paikassa pyritään kehittämään myös alibi.
Heittäkää fällyt ja tulkaa keskustelemaan siitä, miksi ateismi on järjen käytön huippua....
Huomenta PakanaPalsta! Kahvinkeitin pörisee!!!
44
363
Vastaukset
No missä kaikki ovat? Älkää nyt sanoko, että nukkumassa.
Ylös kaikki....!- Näkymätön mies
Hitsi kun herätit näin aikaisin!
...muuten kahvin aromit menevät huonoksi. Hyvä kun heräsit, kaikki muut pakanat kuorsaavat julkeasti...
Pakko täällä on jonkun päivystäää, muuten menee ihan sikailuksi... ;-D
Oikein hyvää sunnuntai aamua.- Näkymätön mies
Tarkastaja.X kirjoitti:
...muuten kahvin aromit menevät huonoksi. Hyvä kun heräsit, kaikki muut pakanat kuorsaavat julkeasti...
Pakko täällä on jonkun päivystäää, muuten menee ihan sikailuksi... ;-D
Oikein hyvää sunnuntai aamua.Aamut ovat päivän parasta aikaa. Sen ovat huomanneet kaksi kissaanikin, jotka marssivat vuoron perään ylitseni jo ennen kuutta vaativasti. Sapuskaa piti saada. Nyt ei nukuta enää yhtään. Hyvää sunnuntaita sullekin :)
Näkymätön mies kirjoitti:
Aamut ovat päivän parasta aikaa. Sen ovat huomanneet kaksi kissaanikin, jotka marssivat vuoron perään ylitseni jo ennen kuutta vaativasti. Sapuskaa piti saada. Nyt ei nukuta enää yhtään. Hyvää sunnuntaita sullekin :)
...silloin on pakko suorittaa ns. aamutankkaus ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...silloin on pakko suorittaa ns. aamutankkaus ;-D
huomenta vaan, m inä olen nyt päättänyt aloittaa laihiksen, kun pitäisi hiukan saada kiloja pois. Saisinko vain kahvin, omenan ja vähän viinirypäleitä? Kiitos! Kohta lähden lenkille. Sitä ennen totean vielä kerran, että rokotteiden valmistuksessa käytetään MUNANvalkuaista: eikö tuo kerro jo kaiken siitä, mikä maailmassa on kestävää, kaunista, luotettavaa ja tervettä!?
- L.Egghorn
iaurwen kirjoitti:
huomenta vaan, m inä olen nyt päättänyt aloittaa laihiksen, kun pitäisi hiukan saada kiloja pois. Saisinko vain kahvin, omenan ja vähän viinirypäleitä? Kiitos! Kohta lähden lenkille. Sitä ennen totean vielä kerran, että rokotteiden valmistuksessa käytetään MUNANvalkuaista: eikö tuo kerro jo kaiken siitä, mikä maailmassa on kestävää, kaunista, luotettavaa ja tervettä!?
Valkuaisen sisälle on Suuri Kana asettanut keltuaisen,josta saa hyvää muonaa!Tämä ei voi olla sattumaa vaan kertoo suuresta huolenpidosta meitä oikeinuskovia kohtaan!Hallemunaa!!
Kulkekoon lenkkisi kukonaskelin! iaurwen kirjoitti:
...kyllä, monissa rokotteissa istutetaan suuren Kanan valkuista, sillä valkuainen on maailman alku ja juuri...
Munantolaisuus voi olla myös apu sikailun loppumiseen..- ...
iaurwen kirjoitti:
ja munankeittäminenkin kehittyy. Ei mikään kuollut uskonto tämä munanjatkuntalaisuus.
Molekyylikokkauksella munaa keitetään vähintään kolme varttia lämpötilassa 67,4 astetta. Pikamunien nauttijat hävetkööt:D
ja pekonia päälle!
pitää. Huomenta kaikille! Onko täällä sellaisia, joiden nenä vuotaa?
- Kössönöm
"Heittäkää fällyt ja tulkaa keskustelemaan siitä, miksi ateismi on järjen käytön huippua.... "
- Enpä nyt itseäni kehuisi, kun katsoin yöllä Eyes wide shut-elokuvan. Siis tämän, missä se puutarhatonttu eli Cruise mulkoilee läpi leffan. Sitä kehuttiin arvostelussa ja minä tyhmä uskoin.Sitä ei lasketa...joskus voi elokuvat olla jotain ihan muuta... Hyvää huomenta kuitenkin.
kitkuteltu tuntikausia, mutta ei sitä ehtinyt koneen ääreen, kun piti mökillä käydä laituri nostamassa mantereen puolelle. Onneksi matkaa mökkyrälle on vain 30 km.:-) Nyt dokataan kaffetta.
Tarkastaja.X kirjoitti:
.hommat hanskassa. Syksyllä tehtävä huollot kuntoon.
kovempi työ ajoittuu, kun pitää kerätä ensin hiirenraadot ja aloittaa ikään kuin alusta:-)
Huuuooooomeenta! Tuli eilen vietettyä yhdet pikkujoulut ja äsken henkäsin alkometriin tasan promillen:/ Litra vettä ja kupillinen kahvia kyllä maistuis!
...nyt kyllä häpeät....kohta on persuksissa makuuhaavat....kahvia on, mutta ehti vähän väljähtyä... ;-D
Siitäs saat, että tuntuu...
Tuossa olisi taskulämmintä vettä ;-DTarkastaja.X kirjoitti:
...nyt kyllä häpeät....kohta on persuksissa makuuhaavat....kahvia on, mutta ehti vähän väljähtyä... ;-D
Siitäs saat, että tuntuu...
Tuossa olisi taskulämmintä vettä ;-DÄlähän nyt, olin ennen kuutta jo hereillä, tuli tosin valvottua siihen asti... Taskulämminkin vesi maistuu nyt uskomattoman hyvältä. Mitään särkylääkettä en kyllä suostu ottamaan krapulassa, itse aiheutettu niin kärsitään kiltisti seuraukset. Mutta pääasia että hauskaa oli!:)
- laupias64
FixOrRepairDaily kirjoitti:
Älähän nyt, olin ennen kuutta jo hereillä, tuli tosin valvottua siihen asti... Taskulämminkin vesi maistuu nyt uskomattoman hyvältä. Mitään särkylääkettä en kyllä suostu ottamaan krapulassa, itse aiheutettu niin kärsitään kiltisti seuraukset. Mutta pääasia että hauskaa oli!:)
kaikesta päätellen olette perehtyneet raamattuun hyvinkin maallisella ja pintapuolisella tavalla. miksi olette hylänneet jeesuksen sydämestänne, miksi häntä vihaatte ja hänet hylkäätte? vaikka kuinka yritätte, ette voi kaataa seurakuntaa, koska se pohjautuu totuuteen, raamattuun! ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakanat!
"Herra on minun paimeneni, ei mitään minulta puutu."
* Psalmi 23:1 - NineStar
laupias64 kirjoitti:
kaikesta päätellen olette perehtyneet raamattuun hyvinkin maallisella ja pintapuolisella tavalla. miksi olette hylänneet jeesuksen sydämestänne, miksi häntä vihaatte ja hänet hylkäätte? vaikka kuinka yritätte, ette voi kaataa seurakuntaa, koska se pohjautuu totuuteen, raamattuun! ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakanat!
"Herra on minun paimeneni, ei mitään minulta puutu."
* Psalmi 23:1Tehdä ensiksi selväksi se että jos ei ikinä ole ollut uskovainen niin ei jeesustasi voi hylkää.
voitko sanoa että hylkäsit auton mitä et ikinä omistanutkaan?
""miksi olette hylänneet jeesuksen sydämestänne, miksi häntä vihaatte ja hänet hylkäätte?""
kukaan ei vihaa olematonta.
""vaikka kuinka yritätte, ette voi kaataa seurakuntaa, koska se pohjautuu totuuteen, raamattuun! ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakanat""
kukaan täällä ei pyri kaatamaan yhtikääs mitään seurakuntaa, se on vaan harhaisten uskovaisten käsitys asioista, seurakunnat kaatavat itsensä typeryydessään.
Pakana = uskonto joka oli ennen kristinuskon tuloa, ja koska Ateismi ei ole uskonto niin pakana on sana mitä et voi käyttää.
Lisäksi Suomessa kristilliset telottivat lähes kaikki pakanat ja ajoivat heidät pohjoiseen. nämä pakanat ovat saamelaiset joidenka naiset joutuivat kristittyjen käsien kautta roviolle.
Sinä taas edustat niitä uskovaisia jotka eivät tiedä määritelmiä tai oman uskontosi veristä historiaa. lisäksi et varmaan osaa omaa raamattuasikaan.
mutta kiitos sinulle sunnuntai vihastasi. - laupias64
NineStar kirjoitti:
Tehdä ensiksi selväksi se että jos ei ikinä ole ollut uskovainen niin ei jeesustasi voi hylkää.
voitko sanoa että hylkäsit auton mitä et ikinä omistanutkaan?
""miksi olette hylänneet jeesuksen sydämestänne, miksi häntä vihaatte ja hänet hylkäätte?""
kukaan ei vihaa olematonta.
""vaikka kuinka yritätte, ette voi kaataa seurakuntaa, koska se pohjautuu totuuteen, raamattuun! ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakanat""
kukaan täällä ei pyri kaatamaan yhtikääs mitään seurakuntaa, se on vaan harhaisten uskovaisten käsitys asioista, seurakunnat kaatavat itsensä typeryydessään.
Pakana = uskonto joka oli ennen kristinuskon tuloa, ja koska Ateismi ei ole uskonto niin pakana on sana mitä et voi käyttää.
Lisäksi Suomessa kristilliset telottivat lähes kaikki pakanat ja ajoivat heidät pohjoiseen. nämä pakanat ovat saamelaiset joidenka naiset joutuivat kristittyjen käsien kautta roviolle.
Sinä taas edustat niitä uskovaisia jotka eivät tiedä määritelmiä tai oman uskontosi veristä historiaa. lisäksi et varmaan osaa omaa raamattuasikaan.
mutta kiitos sinulle sunnuntai vihastasi.älä lietso vihaa kristinuskoa kohtaan puhumalla sunnuntaivihasta! menetätte tuollaisella viimeisenkin "arvostuksenne"!
FixOrRepairDaily kirjoitti:
Älähän nyt, olin ennen kuutta jo hereillä, tuli tosin valvottua siihen asti... Taskulämminkin vesi maistuu nyt uskomattoman hyvältä. Mitään särkylääkettä en kyllä suostu ottamaan krapulassa, itse aiheutettu niin kärsitään kiltisti seuraukset. Mutta pääasia että hauskaa oli!:)
...jos oli hauskaa, kyllä se kannattaa ;-D
laupias64 kirjoitti:
älä lietso vihaa kristinuskoa kohtaan puhumalla sunnuntaivihasta! menetätte tuollaisella viimeisenkin "arvostuksenne"!
...pyhäpäivä sinulle, miksi ihmeessä täällä roikut. Mene nyt rukoilemaan ja virsiä veisaamaan....Kiitos ja heippa!
- NineStar
laupias64 kirjoitti:
älä lietso vihaa kristinuskoa kohtaan puhumalla sunnuntaivihasta! menetätte tuollaisella viimeisenkin "arvostuksenne"!
Sinäkö sitten levitit rakkauden sanomaa???
""ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakana""
Tuohan on itsessään jo semmoinen lause mitä muut uskovaiset kauhuissaan lukisi. olet ylentänyt itsesi jumalasi asemaan tuomitsemalla muita vaikka se on oman uskontosi perusteella synti ja helvettiin johtava teko.
mitä raamattusi tuosta lauseestasi muuten sanoo?
"Matt. 23:12
Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan. [Job 22:29; Sananl. 29:23; Hes. 17:24, 21:31,32; Luuk. 1:52, 14:11, 18:14; Jaak. 4:10; 1. Piet. 5:6] "
taisit juuri korottaa itsesi.
""älä lietso vihaa kristinuskoa kohtaan puhumalla sunnuntaivihasta""
mitä minä sinun teoillesi voin, sinähän sitä harrastat, en minä.
Lisäksi onko sinulla edes tiedossa vanhan testamentin määritelmää helvetistä? ei varmaan ole. - laupias64
NineStar kirjoitti:
Sinäkö sitten levitit rakkauden sanomaa???
""ette ansaitse paikkaa taivaassa, pakana""
Tuohan on itsessään jo semmoinen lause mitä muut uskovaiset kauhuissaan lukisi. olet ylentänyt itsesi jumalasi asemaan tuomitsemalla muita vaikka se on oman uskontosi perusteella synti ja helvettiin johtava teko.
mitä raamattusi tuosta lauseestasi muuten sanoo?
"Matt. 23:12
Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan. [Job 22:29; Sananl. 29:23; Hes. 17:24, 21:31,32; Luuk. 1:52, 14:11, 18:14; Jaak. 4:10; 1. Piet. 5:6] "
taisit juuri korottaa itsesi.
""älä lietso vihaa kristinuskoa kohtaan puhumalla sunnuntaivihasta""
mitä minä sinun teoillesi voin, sinähän sitä harrastat, en minä.
Lisäksi onko sinulla edes tiedossa vanhan testamentin määritelmää helvetistä? ei varmaan ole.herran sanaa ette voi vääristää, vaikka siihen pyrittekin!teitä on mahdoton saada järkiinne, te tietämättömät olette saastuttaneet itsenne täysin maallisella hapatuksella ja tuolla helvetinkoneella, tietokoneella ja internetillä olen pettynyt umpimielisyyteenne, jota yritätte levittää muillekin, mutta onneksi olen vahva herrani kanssa minua ette voi käännyttää!
"Näet miehen, viisaan omissa silmissään - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä."
* San. 26:12 - NineStar
laupias64 kirjoitti:
herran sanaa ette voi vääristää, vaikka siihen pyrittekin!teitä on mahdoton saada järkiinne, te tietämättömät olette saastuttaneet itsenne täysin maallisella hapatuksella ja tuolla helvetinkoneella, tietokoneella ja internetillä olen pettynyt umpimielisyyteenne, jota yritätte levittää muillekin, mutta onneksi olen vahva herrani kanssa minua ette voi käännyttää!
"Näet miehen, viisaan omissa silmissään - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä."
* San. 26:12herran sanaa ette voi vääristää, vaikka siihen pyrittekin!
Sinun raamatustahan nämä on otettu.
"teitä on mahdoton saada järkiinne, te tietämättömät olette saastuttaneet itsenne täysin maallisella hapatuksella ja tuolla helvetinkoneella,"
-tietokonettako tarkoitat? sinähän sitä itse käytät haukkuaaksesi ihmisiä internetissä.
"olen pettynyt umpimielisyyteenne,"
-sinähän tuon pakana jutun aloitit ja lisäksi sinähän tässä ahdasmielisyyttäsi edustat.
"mutta onneksi olen vahva herrani kanssa minua ette voi käännyttää!"
-ainoa täällä joka yrittää käännyttää on sinä! lisäksi aloitit haukkumalla ja tuomitsemisella joten yrityksesi oli tuomittu ensimmäisestä kirjaimesta lähtien jota näppäilit helvetinkoneellasi joten sait itsestäsi vaan typerän oloisen.
Sananl. 19:5
Väärä todistaja ei jää rankaisematta, joka valheita puhuu, ei pelastu.
-kertoo sinusta joka elää rakkauden sanomaa vihan kautta. laupias64 kirjoitti:
herran sanaa ette voi vääristää, vaikka siihen pyrittekin!teitä on mahdoton saada järkiinne, te tietämättömät olette saastuttaneet itsenne täysin maallisella hapatuksella ja tuolla helvetinkoneella, tietokoneella ja internetillä olen pettynyt umpimielisyyteenne, jota yritätte levittää muillekin, mutta onneksi olen vahva herrani kanssa minua ette voi käännyttää!
* San. 26:12Tuo oli loistava pointti...tämä hirveä HELVETINKONE...heheheheheh sanoo ihminen...joka heheheheheh itse näpyttelee konetta täysillä...hehheehehehe...päivän paras....spits...raamatulla otsaan.. ;-D
- NineStar
Tarkastaja.X kirjoitti:
Tuo oli loistava pointti...tämä hirveä HELVETINKONE...heheheheheh sanoo ihminen...joka heheheheheh itse näpyttelee konetta täysillä...hehheehehehe...päivän paras....spits...raamatulla otsaan.. ;-D
Check mate sanoisin.
Trollit on aina trolleja.
on mukavaa hakata wanna-be krisseleitä/pinta liitäjä krisseleitä omalla raamatulla päähän. - NineStar
NineStar kirjoitti:
Check mate sanoisin.
Trollit on aina trolleja.
on mukavaa hakata wanna-be krisseleitä/pinta liitäjä krisseleitä omalla raamatulla päähän.Tuo trolli voisi olla trollaamatta ja viettää aikaansa vaimonsa ja neljän lapsensa kanssa eikä roikkua netissä.
- laupias64
NineStar kirjoitti:
Tuo trolli voisi olla trollaamatta ja viettää aikaansa vaimonsa ja neljän lapsensa kanssa eikä roikkua netissä.
herra olkoon minulle armollinen! te ette tajua omia puheitanne, te itse käytätte tietokonetta ja interenettiä pahojen epäjumalaisten, jopa saatanallisten asioiden tutkimiseen ja levittämiseen. lisäksi jotkut haukkuvat minua trolliksi, joka ilmeisesti tarkoittaa jotain pahansuopaa manausta eli hyökkäystä minua ja uskoani vastaan. ja kyllä, vietän aikaani kahden lapseni kanssa ja kirjoituksista päätellen sinulle herra ei ole lapsia suonut. muistakaa, että herra rakastaa teitä silti.
"Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; ...Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin."
* Matt. 5:29-30 laupias64 kirjoitti:
herra olkoon minulle armollinen! te ette tajua omia puheitanne, te itse käytätte tietokonetta ja interenettiä pahojen epäjumalaisten, jopa saatanallisten asioiden tutkimiseen ja levittämiseen. lisäksi jotkut haukkuvat minua trolliksi, joka ilmeisesti tarkoittaa jotain pahansuopaa manausta eli hyökkäystä minua ja uskoani vastaan. ja kyllä, vietän aikaani kahden lapseni kanssa ja kirjoituksista päätellen sinulle herra ei ole lapsia suonut. muistakaa, että herra rakastaa teitä silti.
"Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; ...Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin."
* Matt. 5:29-30...nyt meillä on oikea Mega-Trolli....heheeheee....tässä on kahvit taas reisillä...
Mitä jos sinä hassu vitsi.niekka menisit vaikka laulamaan virsiä lapsillesi ja peloittelemaan heitä helvetin tulilla?
Ole nyt ihan hassu...ateistit eivät usko mihinkään helvettiin, eikä taivassekoiluun....joten ei meitä kiinnosta asia...heheeehehhheee...edelleen vitsiä pukkaa...heitä se tietokoneesi roskikseen, tai joudut uskossasi horjumaan....heheeheeee....ei hyvä tavaton..naurattaa ihan sikana.. ;-D
Niin minulla on kolme lasta...ihan itse tehtyjä vielä....jouduin itse väsäämään...heheehehehehhee..ei tarvittu herraa, ihan autonasentajalta irtosi....;-DTarkastaja.X kirjoitti:
...nyt meillä on oikea Mega-Trolli....heheeheee....tässä on kahvit taas reisillä...
Mitä jos sinä hassu vitsi.niekka menisit vaikka laulamaan virsiä lapsillesi ja peloittelemaan heitä helvetin tulilla?
Ole nyt ihan hassu...ateistit eivät usko mihinkään helvettiin, eikä taivassekoiluun....joten ei meitä kiinnosta asia...heheeehehhheee...edelleen vitsiä pukkaa...heitä se tietokoneesi roskikseen, tai joudut uskossasi horjumaan....heheeheeee....ei hyvä tavaton..naurattaa ihan sikana.. ;-D
Niin minulla on kolme lasta...ihan itse tehtyjä vielä....jouduin itse väsäämään...heheehehehehhee..ei tarvittu herraa, ihan autonasentajalta irtosi....;-Dlapset ovat Herran lahja! Rouvalle!
iaurwen kirjoitti:
lapset ovat Herran lahja! Rouvalle!
...olisit nähnyt herran...ei sitä ihan isoimmaksi lahjaksi kehtaa kehua.... ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...olisit nähnyt herran...ei sitä ihan isoimmaksi lahjaksi kehtaa kehua.... ;-D
nähnyt jonkun herran, ainakin kerran, himpun verran! ja eihän lahjahevosen koolla ole väliä, kunhan sillä pääsee lujaa :D eikä kukaan kumminkaan ole niin lahjakas kuin joulupucki! Ottelen tässä damalla viin'tä.
- NineStar
iaurwen kirjoitti:
nähnyt jonkun herran, ainakin kerran, himpun verran! ja eihän lahjahevosen koolla ole väliä, kunhan sillä pääsee lujaa :D eikä kukaan kumminkaan ole niin lahjakas kuin joulupucki! Ottelen tässä damalla viin'tä.
herra olkoon minulle armollinen! te ette tajua omia puheitanne,
-sinä tässä et tajua edes mitä itse sanot.
" te itse käytätte tietokonetta ja interenettiä pahojen epäjumalaisten, jopa saatanallisten asioiden tutkimiseen ja levittämiseen."
-sinä tässä puhut paskaa ja yrität päteä.
"lisäksi jotkut haukkuvat minua trolliksi, joka ilmeisesti tarkoittaa jotain pahansuopaa manausta eli hyökkäystä minua ja uskoani vastaan."
-ei, vaan sitä että ole internetti provokaattori, joka levittää vihaasi vaikka itse sanoit tekojasi tulevan helvetinkoneesi kautta. :)
" ja kyllä, vietän aikaani kahden lapseni kanssa ja kirjoituksista päätellen sinulle herra ei ole lapsia suonut."
-säälin lapsiasi.
"muistakaa, että herra rakastaa teitä silti."
-sinun herraasi ei ole olemassakaan.
-Tässä vaiheessa sinä tarkoitat että sinun pitäisi leikkaa sormesi irti koska ovat koskeneet helvettikoneesi näppäimiä.
* Matt. 5:29-30
säälittävin tässä on se että et uskalla edes seisoa sanojesi puolesta. iaurwen kirjoitti:
Josus pitää ottaa mitä saa. Mitä sillä on väliä jos orhi on kauhian näköinen, jos Vermosta rahhaa tulloo...
Kiva kun joulupuggi tulloo, pussit täynnä....kuusista viis...;-D
Sattuuhan sitä, jollei sinullekin.
Kirjoitus on ominta alaasi, huomattu on...
Ateismi on hauskaa ajanvietettä, vaikkeivät sitä itse aina uskokaan, ystävällisesti.
Ev-lut. rulettaa, koska maksan aivan oikeasti kirkolle veroa, uskomalla siihen edes ihan vähän.- penaboy
Tarkastaja.X kirjoitti:
Tuliko viesti vähän väärään kohtaan? En ole Arja.
sinä se arja oot aina ollut melkonen vitsailija, mutta kyllä me sinut tunnistettiin :) mitä sulle nykyään kuuluu, kun ei oo kuulunu ja mites sä yht'äkkiä tällaiselle palstalle kirjoittele?
penaboy kirjoitti:
sinä se arja oot aina ollut melkonen vitsailija, mutta kyllä me sinut tunnistettiin :) mitä sulle nykyään kuuluu, kun ei oo kuulunu ja mites sä yht'äkkiä tällaiselle palstalle kirjoittele?
...olisinkin Arja, kun noin pidetään :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.33912792Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951953- 931729
- 831653
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te431155- 951149
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e263966Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21963Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27923