Vidun vuorovaikutusta

Minanoita

Kalkkis keskustelee
lapsensa kanssa
aamupalalla:

-Kannus o huuberii
otat sitte ite oksamakkaran,
mie en voi sitä ojentaa koska mulla
on toi OKKV..

Mielenkiinto on herätetty
flegmaattinen leivänjyrsintä
keskeytetty

-vittu täh?
Onk sul niitit otsassa vai oleks
muuten vaan galakseis?

13

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi hates jazz

ei sulle bansku ja vesi kelvannu, OKKV tuli intis paremmin tunnetuks vempulana, meil oli vemppamiehet aina otilla ;)

AKV ois kahvihuuruissa paikallaan ;)

mä oon usein kujalla ;)

• Minanoita

Tuo eka repliikki litanja oli niinkuin minun, löysin ton ovvk: n sieltä slangisanakirjasta se tarkoitti jotain tällasta kuin: oikean käden kannattelu vamma:)) Mutta hauskinta oli se kersan ilme se tuli täysin puun takaa, äippä äkkiyllätti, hähähä:)))Arvattavaahan tietysti oli että pentu luuli meikäläisen olevan ympärskännissä ja singahtelevan avaruudessa jo het aamutuimaan, mutta usko tai älä nautinnollinen aamupala hetki jokatapauksessa:))))Kerrankin se täh tuli joltakulta muulta kuin minulta:)) Oonks mä vähän ihqu hei:)))

Sinua kiitän kuules, sieki oot ihqu mun mielestä=))))

• Minanoita
        Minanoita kirjoitti:

Tuo eka repliikki litanja oli niinkuin minun, löysin ton ovvk: n sieltä slangisanakirjasta se tarkoitti jotain tällasta kuin: oikean käden kannattelu vamma:)) Mutta hauskinta oli se kersan ilme se tuli täysin puun takaa, äippä äkkiyllätti, hähähä:)))Arvattavaahan tietysti oli että pentu luuli meikäläisen olevan ympärskännissä ja singahtelevan avaruudessa jo het aamutuimaan, mutta usko tai älä nautinnollinen aamupala hetki jokatapauksessa:))))Kerrankin se täh tuli joltakulta muulta kuin minulta:)) Oonks mä vähän ihqu hei:)))

OKKV= oikean käden kannattelu vamma

• Zakuskat
        Minanoita kirjoitti:

OKKV= oikean käden kannattelu vamma

"vasemman jalan ojentelu-ongelma"

Mitä ihmeen keittoa te siellä vedätte?

Meillä täällä juodaan Tuttelia ja röyhtäilään. (hekototistumus)

• jussi hates jazz
        Minanoita kirjoitti:

voisiko olla niin, että peili heijastelee sielujen sympatiaa eli näet itsesi peilissä, ihku mikä ihku ;)

sitä yleensä saa mitä tilaa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sm8hEl_6E8Y

niin siitä nuoruudesta, nuoruus hymyilee ilman syytä, siinä yksi sen tärkeimmistä viehätyksistä.

ehkä se nuoruus on säilynyt meissä, kukapa sen tietää ;)

• Minanoita
        Zakuskat kirjoitti:

"vasemman jalan ojentelu-ongelma"

Mitä ihmeen keittoa te siellä vedätte?

Meillä täällä juodaan Tuttelia ja röyhtäilään. (hekototistumus)

Liskonlientähän mie täällä vaan vedän kitusiini, pthyi halvattu ku on karvasta.....
        meillä toi vjoo lyhenne tarkoittaa V***u joo joo:) Että laitahan sitä tuttelia
        tännekkin laimentamaan näitä tulisia kieliliemiä:))))

Sinua kiitän mie ja (halaanhymiö)

• Minanoita
        jussi hates jazz kirjoitti:

voisiko olla niin, että peili heijastelee sielujen sympatiaa eli näet itsesi peilissä, ihku mikä ihku ;)

sitä yleensä saa mitä tilaa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sm8hEl_6E8Y

niin siitä nuoruudesta, nuoruus hymyilee ilman syytä, siinä yksi sen tärkeimmistä viehätyksistä.

ehkä se nuoruus on säilynyt meissä, kukapa sen tietää ;)

Meinaan minä murrosikäisenä olen kuulemma ollut voittamaton tapaus (lue: itse pirukin oli kesympi:)
        eli sitä tosiaankin saa mitä tilaa vaikka en kovin helposti asiaa haluaisikaan tunnustaa. Ja pohjimmiltani minä olen täysi kakara, kertakaikkiaan kieltäydyn aikuistumasta liikaa:) Just tämä pimatsu josta tämä värssy kertoo oli lyönyt kaverinsa kanssa vetoa kummalla on lapsellisempi mutsi, arvaa kumpi voitti ja syy siihen oli se että sattuneesta syystä tykkään Cheekistä ja kulutan korrektisti (tosin en sentään ole vielä perustanut farmia :) aikaa naamakirjassa:)))))

Ja jotta sinäkin pääsisit oikeaan tunnelmaan, tässäpä pientä esimakua siitä mihin kaikkeen voi
        nelkybäsenä hurahtaa:

http://www.youtube.com/watch?v=yMMqVQ7RozM

tää on hyvä =))))))really:)))

• Tosi siistiä ja mageaa kiljuivat
      kullanmurut ja taputtivat karvaisia käsiään....

• Minanoita

Voi guule, lisää on tulossa lupaan sen...
        Ja tää noita taputtaa karvaisella kintullaan sinua
        kiitokseksi:))))

Salapoliisin urani on vasta alussa, ja slangisanakirjan lukeminen
        vasta puolessa välissä:))))

• verditti

Ja kielikin on kaunista johonkin muuhun verrattuna.

• Minanoita

Arvaas mitä:

Minulla on tekeillä uusi meänkielinen värsy only for you,
        kun saan sen valmiiksi tuon sen galleriasi seinälle ja saat käydä lukemassa
        sitä usseesti ja hartaasti:))))))Ja koska se on lahja et saa poistaa sitä tai suutun
        ja mustax muutun, trust me:)))

Sinua kamalan paljon kiitän :)

• Hähähäää!

Slangisanakirjaa tarviis kyllä muidenkin kuin kersojan kanssa.

Oliskos sulla K. Koukulle omaa "onks Hannu& Kerttu uunissa?" suomennoskirjaa:)),
      kun se "paljonko kello on krotiilin vatsassa?" on varmaannii uponnut
      Atlanttiin jo aikapäiviä sitten.:))

Terveisiä vaan M:lle, kyllä ei ole ihqujen mutsien voittanutta:)

• Minanoita

LÖYTÄÄ Putte Possu poikineen kalassa sudensuussa-oppaan, käviskös tää kapu konkelolle???
        Jaa ei vai, no entäs tää: Herne Kapteeni Koukun patjan alla, venäjänkielistä liturgiaa ilman suomennosta täh??
        ( on katos valmiiks päälle dupattua:)))No joo, enivei tarkuutus tul selväks rva kpt:)

Ja ja kerron kyllä terveisesi M:lle kunhan tuo tulee kotia ja palauttaa jotakin minulle kuuluvaa enstex :(

Tänx näääääääääin paljo:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe