Onko kukaan leikkauttanut roikkuvia yläluomiaan Tamperella? Jos olet niin kertoisitko missä ja oletko ollut tyytyväinen? Itse olen menossa ko leikkaukseen ja kun kerran täällä asun niin mielläni menisin leikkaukseen täällä, mutta missään en ole nähnyt keskustelua Tampereella tehdyistä luomien leikkauksista. Kommentteja please :)
yläluomileikkaus Tampereella
5
2193
Vastaukset
- iloskaa
Terveystalossa (rautatieaseman vieressä) ainakin. Itse kävin siellä Tatu Tarkalla yläluomet leikkauttamassa ja voin suositella!
- mihin tampereella
kiitos viestistäsi :)kertoisitko mitä leikkaus maksoi ja miten pian arvet paranivat? kauanko olit poissa töistä?
kiitos jo etukäteen Sinulle :)
- kaarina64
Tampereella ilmeisesti useampi paikka. Itse kävin leikkauttamassa yläluomet kc klinikalla marraskuussa. Hinta oli hieman alle 1200 euroa. Turvotusta oli viikon verran ainakin. Mustelmia ei ihme kyllä juuri ollenkaan. Töistä olin reilun viikon poissa. Ei paha leikkaus. Olis pitänyt mennä paljon aikaisemmin.
- Anonyymi
Olen erityisen tyytyväinen Tampereen Silmäluomileikkaus/Outi Hautalahti n tekemään työhön.Tekniikka on uusinta laser ja työn jälki upeaa.En voisi olla tyytyväisempi.
Vertailin hintoja,ja totta Silmäluomileikkaus oli jonkin verran hintavampi,mutta koko prosessi oli loistava ja henkilökunta piti minusta hyvää huolta. Leikkausarvio oli perusteellinen ja erittäin ystävällistä.Leikkaukseen sain jännitykseen lääkettä ja leikkaus sujui mukavasti rupatelkessa.Samalla nostettiin kulmat,josta ei lisähintaa.Jälkitarkastus oli perusteellinen .Kiitos.....Lämpimät suosittelut.- Anonyymi
Mitä toimenpide maksoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717