Hei kaikki.
Minä ja kaverini olemme rikkaita, mutta meillä rahastamme huolimatta on paljon köyhiä kavereita, olemme todella kyllästyneitä näihin köyhiin kavereihin emmekä aijo enää olla köyhien kavereita.... Joten etsimme nyt rikkaita kavereita joilla paljon vapaa-aikaa ja kiinnostusta ryhtyä seksituristiksi. Kokemus seksiturismista on iso plussa:)!... Tarkoitus olisi siis matkustella näiden rikkaiden kavereiden kanssa maihin joissa on paljon huoria, mutta kuitenkin tukien paikallista bisnestä eli emme aio käyttää asim virolaisia huoria Thaimaassa koska se ei tuo rahaa paikallisille yrittäjille:)
Voit jättää viestiä tänne jos sinua kiinnostaa olla meidän kaveri!
Etsimme uusia matkakumppaneita ja kavereita:)
5
1090
Vastaukset
- Naistenmieskin
sinun kaverisi on nyrkkisi, jatka vaan sen hyödyntämistä edelleen niin ei tule vieroitusoireita.
- rikas muija
...vähän myöhemmin. Nyt olen vielä aika nuori ja saan niin paljon ilmaiseksikin. Intiassa sain eniten, sitten Karibialla ja etelä-Euroopassakin on natsannut aina ihan kivasti. Niin ja Senegalissa, voi taivas. Ens vuonna tulee 45 täyteen ja vähän alkaa kroppa jo rupsahtaa mutta ei se ole miehiä (ei reissussa eikä täällä kotona) häirinnyt. Mutta palaillaan.
- turdus merula
vai provosoida jengiä kirjoittelemaan,että voisivat v...tuila.huono yritys.olkaa vain siellä kotikioskin takana tumpulla.
- Tree creeper
mullakin on tota hilloo,pitäs päästä vähän tuhlaa,yksin ei viitsi reissaa.enkä tiedä hyviä kohteita.
- 3dawds5yrdfhsg
Sijoittakaa mieluummin äidinkielenkurssiin tai pariin, ja huomaatte että yhtäkkiä teille alkaa lohjeta naisten haaroväliä ihan Suomessakin kun ette enää vaikuta umpijunteilta kirjoitusvirheidenne kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748