Otatteko rokotuksen sikainfluenssaa vastaan. Perustele kantasi. Niin paljon erilaista tietoa liikkuu, että
menee sekaisin, voiko rokotteisiin luottaa.
Otatteko rokotuksen
16
155
Vastaukset
- injektio
Suomi24-ateismi ei nyt välttämättä ole se paras tiedonsaantipaikka.
En kuulu riskiryhmiin, joten tuskin tarjotaan.
- ....
Ja sitä paitsi, kun minun vuoroni joskus hamassa tulevaisuudessa olisi, niin epidemia on jo ohi. Ja ei, en luota rokotteeseen, jota ei ole kunnolla tutkittu.
Paljonko mahtoi jäädä käyttämättä kalliilla ostettuja lintuinfluenssalääkkeitä?Kuulun kai riski ryhmään,mutta kuinka paljon on toivoo tulevaisuudessa,jos nyt kuolis flunssaan.
- tro-kari !
ei rokotetta, koska on niin paljon salaperäisyyttä niiden ympärillä.
ei kannata uskoa henkilöitä jotka vakuuttavat sen olevan turvallista - apina.
Sairastin jo suurella todennäköisyydellä sikaflunssan ja se oli hyvin lievä. Lisäksi rokotteen saanut 2 vuotias kuoli, joten eipä rokote auttanut. Rokotteen sivuoireita ei tunneta, eikä varsinkaan pitkäaikaisvaikutuksia. Lisäksi Suomen rokote on kaikkein halvinta versiota, joten siitä ei teidä mitä se sisältää.
- G. Orilflame
En ota, lääkeyhtöt rahastavat ja korruptoituneet ihmiset suosittelevat lääkettä josta kukaan ei tiedä.
Disinformaation jakaminen lääkkeistä on pahinta rikollisuutta - Kössönöm
Jostain syystä minä saan aina sivuvaikutuksia lääkkeistä. Vioxxista sain yli 40 asteen kuumeen, antibiootit vetävät mahan kuralle, ja ennemmin nyt kärsin jalkakivuista, kuin olisin nahka rikki, kuten vielä keväällä, kun vahvoja reseptilääkkeitä söin.
Mutta kukin tekee mitä itse haluaa. Minua ei ainakaan Risikko tule väkisin rokottamaan, eikä kukaan muukaan. - Hanni
Minä saan Jeeukselta nahkaruiskulla jalkoväliin semmoista eliksiiriä, että kaikki taudit parantuvat oitis. Jeeus parantaa ;)
- kadun*nainen
Valtamedia ei ole kiinnostunut D3 vitamiinin voimakkaasta immuniteettia nostavasta vaikutuksesta
ko. sikainfluenssaa vastaan. Oireita lieventävänä jopa ehkäisevänä. En ota rokotetta, mutta
tietoa voi linkittää tietämättömille: esim:
http://www.vitamindcouncil.org/newsletter/vitamin-d-and-h1n1-swine-flu.shtml
http://www.youtube.com/watch?v=xdLNMEXWTL8&feature=related Jos tarjotaan.
Mitään estettä sille että en ottaisi, ei ole. Osallistuin minä lintuinfluenssarokote tutkimukseenkin vapaaehtoisena, joten ei mulla mitään rokotekammoja ole.- ...
On se possuflunnssa sen verran kova epidermia että uskomaton se ottasit, kun ei jeesus anna amroa.
- Näkymätön mies
Jeesusflunssa vasta kova onkin. Jeesus tappaa talossa ja puutarhassa. Kukaan ei ole kuolemansa jälkeen tullut vakuuttelemaan ikieloisuuttaan.
mutta en taida saada. En halua tartuntaa enkä halua levittää sitä myöskään eteenpäin, koska olen töissä lasten kanssa tekemisissä. Yksi omista lapsistani sai rokotteen, koska on duunissa terveyskeskuksessa. Kouluikäiset lapseni odottelevat rokotetta kouluterveydenhuollosta, toivottavasti se tulee pian.
Uskon että rokotteen riskit ovat pienemmät kuin sikainfluenssaan sairastumisen, varsinkin kun ajattelen tartunnan leviämistä. On myös järkevää hidastaa epidemiaa kaikin tavoin - rokotteen lisäksi esimerkiksi käsihygienian parantamisella - jotta terveydenhuolto ei kuormittuisi samanaikaisilla sairastumisilla. Tehohoitopaikkoja riittää siten useammille, ja niidenkin tarvitsijoita on ja tulee olemaan.- TuiranÄnkyrä
en, menen pitemmän kautta. odottelen että pamahtaa ja sitten tamifluuta huiviin. oma kantani itselleni on se, että käyn sen kerran läpi niin olen paremmissa asemissa kun seuraava mutaatio tulee -pohjavastustuskyky kun löytyy.
suvussa minä olen ainoa joka on säästynyt tuolta, eli se on mullekkin tulossa. - e.k.v
Ikinä en ole tuollaisia kausiflunssia vastaan ottanut rokotteita, enkä päivääkään moisia flunssia sairastanut. Eikä tuo possunuhakaan mikään vaarallinen ole. Toki siihen on jokunen kuollut, mutta lähes poikkeuksetta kyseessä on ollut henkilö jolla muita terveydellisiä vaivoja takana, tai sitten kyseessä on ollut joko vanha tahi nuori ihminen.
Jos niitä rokotteita jää ylimääräisiä varastoon, niin ehkä sitten, mutta jonottamaan moista en jaksa lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.33912792Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951953- 931729
- 831653
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te431155- 951149
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e263966Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21963Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27923