TKK:n pääsykokeisiin

Ranni

Minulla olisi tarkoituksena hakea TKK:lle diplomi-insinöörikoulutukseen, en ole osastoa päättänyt, mutta sama pääsykoehan niille kaikille on (paitsi siis arkkitehtilinjalle). Olen yrittänyt etsiä eri vaihtoehtoja netin kautta, mutta tuntuu että jokaiselle eri valmennuskursseja tarjoavalle firmalle on tullut sekä negatiivista että positiivista palautetta.
Kysynkin siis, että tietääkö joku DI-valmennuskurssilla käynyt jonkun hyvän ja luotettavan firman, kun hinta-laatusuhdetta katsoo?

3

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasdasdasd

Yleensä ottaen tkk:lle ei ole ollu kovin korkeat sisäänpääsypisterajat, poikkeuksena tuta,tfy ja bio. Sinun kannattaisi melkein harkita itsenäistä opiskelua ja iltalukioon menoa, jossa voisit käydä kertaamassa hankalaksi mieltämäsi kurssit sekä samalla kysyä itsenäisessä opiskelussa vastaantulleista probleemista.

Ainakin hinnaltaan tämä tulis melkoisesti halvemmaksi kuin valmennuskurssi.

Vanhat pääsykokeethan löytyvät http://www.dia.fi/materiaalia.html

• opiskelija_11111

Itse ainakin kävin valmennuskurssin ja pääsin tutalle, joten ainakin mulle toimi. Jos tkk:lle hakee olen kuullut että tietopolin kurssi olisi hyvä koska se keskittyy teknillisiin aineisiin (en itse kyllä käynyt mutta pari tuttua tutalta kävi)

• Milla

Hei, itse hain TKK:lle kolme vuotta sitten ja kävin Tietopolin valmennuskurssin. Toki jokaisen firman järjestämät kurssit varmaankin saavat niin positiivista kuin negatiivistakin palautetta, onhan meitä opetettavia monta. Erilaiset vaatimukset ja lähtökohdathan sen tekevät. Itse olin kuitenkin todella tyytyväinen Tietopolin tehokurssiin, joka järjestettiin toukokuun aikana, sopivasti ennen pääsykokeita. Heillä oli ainakin silloin sellainen "teekkarilta tulevalle teekkarille" motto ja kurssin järjestivät pieni opiskelijatiimi. Luennoitsijat olivat oikeita opettajia ja TKK:lla luennoitsevia yliopisto-opettajia. Hintakin oli opiskelijaystävällisempi kuin monella muulla yrityksellä. Itse soitin nettisivuilla löytyvään numeroon ihan vain kysyäkseni kurssista ja siellä vastasi todella ystävällinen tyyppi, joka osasi kertoa TKK:sta ja pääsykokeista enemmänkin. Itse asiassa tämän ystävällisyyden ja edullisen hinnan takia kurssin valitsinkin! Toivottavasti löydät hyvän kurssin ja pääset opiskelemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe