Ei olisi onnellisuutta, jos Herra Jeesus ei olisi lunastanut syntejämme Golgatan keskimmäisellä ristillä!
Me kantaisimme perisyntiä, mutta Herra Jeesus sovitti syntimme, jotta pelastumme!!
On turhaa spekuloida, miksi Jumala oli niin tomppeli, että ensin epäonnistui luomistyössä ja että kaikkitietäväisenä hän olisi osannut hoitaa asian kuntoon ilman Jeesusta.
Turha spekulointi joutaa jo romukoppaan!! JÄRKEILYLLÄ EI AINA SAADA MITÄÄ TULOSTA AIKAAN!!!
ME EMME AINA VOI YMMÄRTÄÄ JUMALAN AIVOITUKSIA!
Jumala on näin tehnyt ja miksi kyseenalaistaisimme Jumalan suuren viisauden.
Aivan sama, kuin että sä tienaisit yritysjohtajana miljoonia euroja rahaa. Joku saattaa turhaa pohtia, että miksi sinä just sillä yrityksellä aloit tienaa rahaa, ku olisit voinut tienata sen rahan jotenkin muutenkin...
Turha järkeily ei johda sitten YHTÄÄN MIHINKÄÄN! PISTE!!
ASIA ON NYT LOPPUUN KÄSITELTY!!
P.S. Jeesus on lunastanut sinunkin syntisi! Aivan aikuisten oikeesti!!
Jeesus on sinut tehnyt onnelliseksi
5
87
Vastaukset
"Turha järkeily ei johda sitten YHTÄÄN MIHINKÄÄN! PISTE!!"
Usko tarvitsee tietämättömyyttä, ja sikiää tietämättömyydestä..
Kuka lie näin sanonut, mutta pätee tähän aloitukseen hyvin..- elämän eväät
On turhaa spekuloida, miksi Jumala oli niin tomppeli, että ensin epäonnistui luomistyössä ja että kaikkitietäväisenä hän olisi osannut hoitaa asian kuntoon ilman Jeesusta.
Oikeet Uskovat (tm) eivät pystyisi sanomaan mielikuvitusystäväänsä tomppeliksi olet ateisti-trolli- eräs uskova..
Se joka Jeesuksen nimessä puhuu, se ei taatustikkaan valehtele ja näin lausu jumalattomia sanoja!!
Ei ole mitää brändättyjä uskovia, mutta ehkä jotain saatanan ateisti-trolleja ehkä.
Mä en ole noista kumpikaan. Olen ihan aito uskovainen, että se siitä! - elämän eväät
eräs uskova.. kirjoitti:
Se joka Jeesuksen nimessä puhuu, se ei taatustikkaan valehtele ja näin lausu jumalattomia sanoja!!
Ei ole mitää brändättyjä uskovia, mutta ehkä jotain saatanan ateisti-trolleja ehkä.
Mä en ole noista kumpikaan. Olen ihan aito uskovainen, että se siitä!oot feikki-uskovainen , mä sen sijaan oon Tosi Uskovainen (tm)
- Kikelo Kokelo Moz
Ugla pugla pun nosii jus stui, nano nano!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.35713706Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002091- 931779
- 831683
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451241- 971200
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2741037Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281004Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211003Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73977