oon ajatellu ostaa rockbandin soitinpaketin missä tulee mukana rummut,kitara ja mikrofoni ja hinta on 49e tai vähemmän kannattaako sitä ostaa
rockband soitinpaketti
5
834
Vastaukset
- aethaethaetj
no rummut oli paremmat ku world tourin mut kitara paskana heti ku ostin, mut wt:n kitara on ollu jo 3 kertaa paskana maksoin paketista 200 e rock band paketti makso 50 e eli ihan ok ostos
- tseey
Mistäpä olet löytänyt noin halvalla soitinpaketin? Jos kyseessä on siis Wiin Rock Band soittimet..
- omistan
Itse olen ainakin tyytyväinen siihen pakettiin :) halusin rummut ja ne ovat olleet hyvät. Kitarasta en pidä, mutta onneksi on nuo GH kitarat :)
- MrRockBand
Helsingissä RUoholahden Citymarketissa poistavat soitinsettiä 29,90 euroa. Harmi kun oli päässyt PS2/3 versio loppumaan. Eilen oli hyllyssä vielä kuutisen Xbox360 versiota. Olisin kyllä heti ostanut tolla 29 eurolla. 49 euroa vähän mietityttää kun en paljoa tuu pelanneeksi.
- Linkin park fani
olen ostanut paketin ja olen siihen todella tyytyväinen rummut ovat todella hyvät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096