miten

ggy

sisustaa poikalapsen huone?Meillä on ens keväänä muutto uuteen taloon ja lapsi on silloin melkein vuoden ikäinen,,millaset verhot,tapetit yms. kannattaa hankkia? näyttääkö se tyhmältä jos laittaa huoneen vielä "söpöks" käyttämällä vaaleansinistä ja vaikka nallenkuvia. Vai pitääkö jo olla autoja ja merirosvoja..en kuitenkaan halua että pikkuista pelottaa omassa huoneessa.

6

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samonia_

Nallekuvia mielummin kun merirosvoja noin pienelle!:D
      Pitää kuitenkin muistaa, että myös nallet voivat olla pelottavia. Itse laittaisin jonkun kirkkaan maton, missä olisi eri värejä, ei tarvitse olla kuvioita mutta värit on kivoja ton ikäsestä. Ja jotkut kivat vaaleansiniset verhot, missä vois olla esim yksi tai kaksi isoa kuvaa, vaikka juuri niitä nalleja. Seinälle laittaisin ehkä boordit jotka loistavat pimeässä, en vielä tapetoisi "pojan näköiseksi" tossa vaiheessa. Siinä jotain vinkkejä, toivottavasti on apua!:) Ja jos haluaa jotain vielä, niin autolamppu seinälle vois olla kiva, traktori vaikka.

• kirahveja ja keverei

Minä olen päättänyt laittaa uuteen tulevaan huoneeseen viidakko teeman johon tulee kaikkia eläimiä maalattuna sillain vähän sarjakuva maisesti eli ei ihan aidon näköisinä vaan aika pirteinä. Pohjala on ihan maalattu seinä.On sitten helppo vaihtaa taas. Kannattaa myös muistaa katsella huonetta lapsen pespektiivitä eli lapsen silmien korkeudelta jolloin on helpomi sisustaa lapsen silmille mieluisammaksi. Lapsi ei tee paljoa kuvilla jotka on liian korkalla ja lattian raja taas ammottaa tyhjyyttä. Itse en halua huoneesta liian pehmoa ollenkaan esim nalleja tai jotain tiettyä sarjaa nalle puh tai autot. Minun oma mieltymykseni vain

• aloittaja

minäkin sain jopa jotain päätettyä,maalataan seinät vaaleansinisellä:) mietin että oliskohan jossain sellaisia seinätarroja jos tekisi meriaiheisen huoneen..ja nuo boordit kuulostaa hyviltä,pitää alkaa etsiskelemään jos löytyisi sopivaa:)

• Roope II
        aloittaja kirjoitti:

minäkin sain jopa jotain päätettyä,maalataan seinät vaaleansinisellä:) mietin että oliskohan jossain sellaisia seinätarroja jos tekisi meriaiheisen huoneen..ja nuo boordit kuulostaa hyviltä,pitää alkaa etsiskelemään jos löytyisi sopivaa:)

Tsekkiläinen Myyrä on aika neutraali ja iätön :)

kaikenlaisia sisutusjuttuja llöytyy mm. täältä (tarroja, boordeja, lamppuja jne):

http://www.tsekkitavaraa.com/sisutus.htm

• aloittaja
        Roope II kirjoitti:

Tsekkiläinen Myyrä on aika neutraali ja iätön :)

kaikenlaisia sisutusjuttuja llöytyy mm. täältä (tarroja, boordeja, lamppuja jne):

http://www.tsekkitavaraa.com/sisutus.htm

Kiitoksia:) tuollaisesta sivusta en ollutkaan kuullut.Mutta myyrä on kyllä suloinen,itsekin tuli lapsena katsottua sitä..Siellä olikin paljon sellaista mitä voisin harkita ostaa.Menee taas vaikeaksi,kohta lapsen huone on täynnä vaikka minkälaista satuhahmoa=)

• yksi idea
        aloittaja kirjoitti:

Kiitoksia:) tuollaisesta sivusta en ollutkaan kuullut.Mutta myyrä on kyllä suloinen,itsekin tuli lapsena katsottua sitä..Siellä olikin paljon sellaista mitä voisin harkita ostaa.Menee taas vaikeaksi,kohta lapsen huone on täynnä vaikka minkälaista satuhahmoa=)

Yhessä sisustusohjelmassa sanottiin, että lapsen huoneessa kannattaa tehdä ne "lapsijutut" mielummin tekstiileillä kuin pysyvillä jutuilla seiniin, koska lapsi kuitenkin kyllästyy jossain vaiheessa/tulee uusia kiinnostavia juttuja. Siispä suosittelisin ostamaan jonkun kivan päiväpeiton ja verhot ja maton mielummin kuin maalaamaan/tapetoimaan huone jollain tietyllä tavalla. Tosin voihan huoneen maalatakin muutaman vuoden välein, jos on innokas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe