MItä helvettiä?

hulluko``

Mulla tuli tossa siivotessa hieman huono olo ja alkoi tärisyttää! Istahdin alas iskin mittarin paikoilleen ja suprise! mittari ei halunut mitata vaan nousi ylös,ylös,ylös,kunnes oli yli 200 ja sen jälkeen pamahti eroor päälle?! No hetken istuin ( 2-3min) mittasin uudestaan ja tulos oli 159/94.. 10min jälkeen 130/82... Pitääkö minun säikähtää? Tarkoittako se sitä ettäkun harrastan liikuntaa mun verenpaineet ovat vaarallisen korkeet? Luulin että liikunta on hyväks! Mutta mulla tulee joka kerta huono olo kun harrastan minkäänlaista liikuntaa niin onko se sitten sen takia kun paineet nousee niin korkeelle? Eikö se todellakin ole vaarallista? aamupaineet mulla on 120/74 luokkaa! Joo tiedän että aina kehotetaan istumaan 30 min ennen mittausta mutta asia jäi mua nyt vaivaamaan!

3

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluko..

Nyt kun olen istunut sen 30 minsaa (en ole kuitenkaan ollut syömättä) Niin paineet oli 114/72 p65 Eikö se ole ihan hyvä? Täytyy vaan mainita että anoppi oli silloin täällä nipottamassa kun paineet nousi ja mulle tuli huono olo ;) Voikohan sekin olla avuks?

• sinhua

Minä olen sitä mieltä, että mittari ei osaa mitata silloin,kun paine muuttuu nopeasti, Sitähän se tekee, jos olet juuri istahtanut, kun olet ensin kävellyt tai muuten liikkunut. Verenpaine säätyy uudelleen. Niin minullakin ensimmäinen mittaus istuutumisen jälkeen on korkein ja sitten laskee.

• avanto-

uinnissa saattaa nousta jopa lähelle 300!. En tiedä onko näin mutta eräässä viissaan tuntuisessa lehdessä se oli ja kirjoittajakin oli jonkunlainen asiantuntija. Mutta ruumillisessa ponnistuksessa aina nousee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe