Löytyisikö joltain kyseistä peliä? tarvitsisin ohjeet kyseiseen peliin.
harry Potter viisasten kivi-lautapeli
3
847
Vastaukset
- ---
siis eikö kukaan ihan oikeasti tiedä? Pitänee vissii keksiä omat säännöt sit.
Meillä juniorit saivat pelin serkuilta perintönä. Pelissä on muut osat, mutta arpakuutio puuttuu, eikä kukaan ole selvillä millainen se 'erikoisarpakuutio' on. Jos meilaat meille tiedot arpakuutiosta, voisimme skannata sinulle ne säännöt.
Kysymyksinä siis on: onko arpakuutio normaalin arpakuution muotoinen?, moniko sivuinen se on?, mitkä numerot tai merkit siinä on?- hehheh1
viikkis kirjoitti:
Meillä juniorit saivat pelin serkuilta perintönä. Pelissä on muut osat, mutta arpakuutio puuttuu, eikä kukaan ole selvillä millainen se 'erikoisarpakuutio' on. Jos meilaat meille tiedot arpakuutiosta, voisimme skannata sinulle ne säännöt.
Kysymyksinä siis on: onko arpakuutio normaalin arpakuution muotoinen?, moniko sivuinen se on?, mitkä numerot tai merkit siinä on?Meil on se peli ja tiiän millane se arpakuutio on :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294