Hierontatyyny

juki__

Moi, onko kellään käyttökokemuksia hierontatyynyistä lähinnä niskojen, selän ja pohkeiden hierontaan? Olen katsellut Obh:n shiatsu hierontatyynyä, sekä Beurer shiatsu hierontatyynyä. Onko noista mihinkään?

5

6466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovat vielä kalliita

obh:n 6074 tyynyn. Sen voi nauhalla laittaa esim. keittiötuolin selkänojaan ja hieroo alaselkää, jos halua ylemmäs niin nosta käsin tyynyä ylemmäs. Kokeilin makuulla pohkeiden hierontaa, piti laittaa tyyny kantapäiden alle jotta paino ei ole liian kovasti tyynyn päällä. Hartioiden hieronta tuntui ongelmalliselta, makuulla laitoin tyynyn pään alle ja hierontatyyny niska-hartiaseudulla, oli hiukan hankala kun ei oikein tiedä (ohjekirjan mukaan) että voiko sen päällä maata ollenkaan. Mutta tuoliin kiinnitettynä onnistuu.
      Hierontaistuinta kokeilin kaupassa ja oli hyvä!! Mutta sitä ei saa laittaa "makuulle" joten jalkoja ei voi hieroa ja myös monet kaipaisivat korkeampaa selkänojaa, jotta hieronta ylettyisi ylettyisi hartioihin.

• Hierottu on

Olen itse käyttänyt jo vuoden ajan Beurerin MG145 hierontatyynyä. Sitä pystyy kätevästi siirtelemään paikasta toiseen, saa niskan hierottua mutta myös koko selän ja pohkeetkin. On aika voimakas, vähän sama tunne kuin joku hieroisi käsillä.

• massajonsson

Jos pystyy hieromaan pallit ja mulokun, niin hyvä. Muuten ei.

• massajonsson

No vastatkaa. Hierooko pallit ja mulokun kun sillä istuu? Toosathan se hieroo. Ette te horot näitä niskojen hierontaan hanki. Eivät ne kestä siiderivalaan painoa.

• massajonsson

HAHHAHHAHHAHHA!!! Päivän pelastus nuo äskeiset viestit!! HOOHOHOOHH!!! Kiitos massajonsson!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe