Anna on ehdolla vain vuoden naissolistiksi emma-gaalassa 2010.
http://www.emmagaala.fi/2010/ehdokkaat/
Anna jää todennäköisesti ilman emma-palkintoa, koska tuskin häntä valitaan kolmatta kertaa perättäin vuoden naissolistiksi.
Yleisöäänestyksessä Anna ei varmaan myöskään pärjää, kun katsoo muita ehdokkaita.
http://www.emmagaala.fi/2010/ehdokkaat/kotimainen-artisti
Annalle vain yksi ehdokkuus!
8
450
Vastaukset
- ANNAforever
VALEHTELIJA!!!!!!!!!!!!!!!!! ANNA ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!
- ANNAFANI -76
NIIN JUST! OON SAMAA MIELTÄ EKAN VASTAAJAN KANSSA
ANNA - Halojaa?!
ANNAFANI -76 kirjoitti:
NIIN JUST! OON SAMAA MIELTÄ EKAN VASTAAJAN KANSSA
ANNALuuletko tosiaan, ettei kukaan huomaisi että sinä olet kirjoittanut nuo molemmat vastaukset, nimimerkki ANNAforever/ANNAFANI-76
Suosittelen ottamaan caps lockin päältä ja odottamaan kauemmin kuin 8 minuuttia ennen kuin vastaat itsellesi. - paaslaittaen
Halojaa?! kirjoitti:
Luuletko tosiaan, ettei kukaan huomaisi että sinä olet kirjoittanut nuo molemmat vastaukset, nimimerkki ANNAforever/ANNAFANI-76
Suosittelen ottamaan caps lockin päältä ja odottamaan kauemmin kuin 8 minuuttia ennen kuin vastaat itsellesi.anna sinä ihmisten vaan kirjoitella itselle tai muille , älä sinä nyt siihen puutu höhlä .pistä omaa tekstiä niin tulee että ropisee ja vaikka näppäimistö nääntyisi anna tulla vaan .
- moonwalker2
paaslaittaen kirjoitti:
anna sinä ihmisten vaan kirjoitella itselle tai muille , älä sinä nyt siihen puutu höhlä .pistä omaa tekstiä niin tulee että ropisee ja vaikka näppäimistö nääntyisi anna tulla vaan .
No älä nyt, pakko lapsukainen on palauttaa maan pinnalle, ettei jatka tuollaista ihmetouhua. Tyhmäkin sen tietenkin näkee että hän on kirjoittanut nuo kaksi ensimmäistä, mutta hänelle itselleen oli kyllä hyvä ilmoittaa. Piste.
- asddf
Anna sai sentään yhden ehdokkuuden yleisöäänestys
moni ei saanut sitäkään..- realisti...
Paljonko hän sai viime vuonna? Vertaa sitä ja saatat yllättyä...
- gaalassa
realisti... kirjoitti:
Paljonko hän sai viime vuonna? Vertaa sitä ja saatat yllättyä...
Miksiköhän Anna ei esiinny Emma-gaalassa?
''Vuoden 2009 Emma-palkinnot jaetaan 4. helmikuuta Linnanmäen Peacock-teatterissa järjestettävässä gaalakonsertissa. Emmat jaetaan nyt jo 24. kerran. Konsertissa esiintyvät: Amorphis, Anna Puu, Cheek, Chisu, Kerkko Koskinen feat. Pauli Hanhiniemi, Vuokko Hovatta, Tuure Kilpeläinen ja Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Manna, PMMP, Vesterinen Yhtyeineen ja The Baseballs.''
http://www.emmagaala.fi/2010/gaala/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393