Asutko jollain seuraavista alueista?
Lontoo
Surrey
Essex
Sussex
Kent
Hampshire
Berkshire
Hertfordshire
Jos asut, lue tämä, sillä tarvitsen kipeästi apuasi.
Minä, eli 19-vuotias kauppaopiston nainen, olen lähdössä Englantiin tammikuussa 2010
etsimään uusia tuulia elämääni. Suunnitelmissani on hakea töitä ja asettua asumaan saarelle
pysyvästi, tai ainakin pidemmäksi aikaa.
Nyt mietinkin olisiko täällä henkilöä, joka voisi tarjota katon pääni päälle
siihen asti, että olen löytänyt itselleni
työpaikan ja asunnon, eli luultavasti noin 1-3 viikoksi. Valitettavasti pienen budjettini
vuoksi en voi maksaa majoituksesta rahallista korvausta, mutta vastineeksi
voin esimerkiksi tiskata, imuroida, tehdä ruokaostokset, ulkoiluttaa koiraa jne.
Otathan pikaisesti yhteyttä:
breathe_carolina@wippies.com
Kiitos!
Englannissa asuvat HUOMIO!
2
397
Vastaukset
- ...........
Kannattaisi ehkä ensin tehdä Suomessa töitä ihan vaan säästääksen rahaa, sen jälkeen vasta lähteä. Itse muutin juuri takaisin Suomeen ja rahaa on kulunut kiitettävästi ihan kaikkiin perusasioihin. Ruokaan, keittiötarvikkeisiin, vuokratakuisiin, vuokraan, bussilippuihin yms.. 80% vuodessa säästetyistä rahoista mennyt kuukaudessa. Varmasti kaikki tuo toistuu siellä minne ikinä muuttaakaan ja on paljon helpompi olla kun on jo rahaa ennestään.
Ystäväni asui puoli vuotta Lontoossa (tai Lontoon ulkopuolella, noin 30 min, edullisempaa asuminen kauempana keskustasta tottakai) poikaystävänsä kanssa. Yritti koko ajan etsiä töitä. Hänellä oli vain lukiokoulutus ja jonkun verran peruskokemusta kaupanalan töistä. Sai jatkuvasti erilaisia "harjoituspaikkoja", oli töissä pari päivää ilman palkkaa, sen jälkeen hänelle sanottiin etteivät he tarvitsekaan hänen palveluitaan. Eli koko ajan tuo tyttö eli poikaystävänsä tuella siellä. Hän puhuu kiitettävää englantia, on mukava fiksu tyttö, mutta helppo käyttää hyväksi. Tosin hän etsi vain kahviloista töitä. En tiedä mikä tilanne jos hakee esimerkiksi ruokakauppaan tai muihin liikkeisiin.
Onnea matkaan. - Black but Finnish
Mitä olisi hyvä ottaa huomioon jo etukäteen ennen itse muuttioa Englantiin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738