äitiyspakkauksen kestot..

tyhmäkö?

Olisin kysynyt viisaammilta noista äitiyspakkauksen kestovaipoista. Meille on pikkukakkonen kohta tulossa ja ajattelin, että kokeilisin kestoja, alkuun varovaisesti vaikka nyt noilla äitiyspakkauksen vaipoilla, mutta kun minun pää häni ei millään mene miten niitä käytetään.. tai siis siihen asti toki osaan käyttää, kunnes tulee se kiinnitys. Vaikuttaa siltä kuin niistä puuttuisi tarrat tai jotain.. jos joku niitä käyttänyt, niin kertokaahan miten ne kiinnitetään?

8

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestoilija

Ovat kyllä mielestäni surkeimmat mahdolliset pakkaukseen valinneet, niissä kun ei tosiaan ole mitään kiinnitystä. Pysyvät kyllä kuoren alla, mutta muuten saa ehkä parhaiten kiinni maalarinteipillä :D

Jäivät siis käyttämättä, ja tein itse pehmoiset, tarralliset vaipat. Kuori ja harsot toki toimivat ja niitä tuli käytettyä.

• tarkoitin..

Pitänee kait ostella jotain helpompikäyttöisempiä.. luulisi, että olisivat laittaneet mahd. helppokäyttöiset pakkaukseen.

• +++++

Olen kuullut, että jotkut olisivat ommelleet niihin itse tarrat.

On äitiyspakkauksissa nähty surkeampiakin kestovaippoja kuin nuo Imset.

• Aurinkolapsi

Fuzzi Bunz vaipat ovat lokäyttöisiä ja kaiken lisäksi kauniita. Löydät edullisia Fuzzi Bunz vaippoja hakusanoilla Fuzzi Bunz tarjous

• Iirislotta

Oon kuullut että noihin äitiyspakkauksen vaippoihin on jotkut ommelleeet ihan nauhat siivekkeisiin, pysyy kuulemma niilläkin kiinni. Helpompaa ja nopeampaa kuin tarrojen ompelu. Meillä se Imsen vaippa ei tosin oikein toiminut muutenkaan (pakkauksessa oli 2007 vain yksi), oli ihan likomärkä heti. Mutta niin oli harsotkin, ehkä poika vaan pissi mahdottoman paljon. Käy kurkkaamassa kestovaippainfon keskusteluista, sieltä saa vienkkejä vaikka mihin :-)

• sasakin

mä oon taas tykännyt kovasti niistä sisäimuista. On helppo laittaa mieskin vaipanvaihtoon kun se ei varmaankaan jaksais niitä harsoja taitella. Eli kietaiset sen sisävaipan vauvan ympärillä ja kuori päälle niin pysyy. voihan siihen tietysti jotain tarraakin ommella mutta mitä turhia kun tulee noinkin jämpti paketti. ite käytän enemmän noita harsoja ja säästän noi imut suosiolla isännälle kun niitä ei kovin montaa ole. meillä on nyt vajaan kahen viikon ikäinen lapsi ja nuo äitiyspakkauksen vaipat on melkein yksistään riittänyt. Vain villavaipan virkkasin yöksi kun nuo tavalliset vaipat tykkää yön aikana falskata.

• sdfsdfsdfsd

minä olen tykännyt niistä imsevimseistä, sekä sisä- että ulkoosasta. nyt vaan on se sisäosa vissiin jäämässä vähän pieneksi, alkaa falskata reunoilta. en koskaan kiinnittänyt sitä mitenkään ja hyvin pysyi paikallaan kun eihän noin pieni vauva liiku juurikaan. se on totta, että kastuu nopeasti mutta mä käytin aina lisäimua sen kanssa.

• ^^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe