Mukavalle jätkälle seuraa?

Jätkä-

Hei! Täällä olisi yksinäinen 18v jätkä vailla seuraa mukavista tytöistä. Olen mukava ja rehellinen jätkä ja mielestäni ihan söpö. Olen jäänyt hieman yksinäiseksi, koska en liiku näissä "ryyppy porukoissa" koska en juo tai polta. Aikaani tuhlaan leffojen katseluun, pokerin pelaamiseen ja konsoleillakin tulee pelailtua. Musamakuni menee aika laidasta laitaan ja fiiliksen mukaan, mutta hevi/metalli musiikki ei uppoa pahemmin minuun.

Olisiko täällä ketään 16-19v söpöä tyttöä jota kiinostaisi tämmöinen jätkä? Toivoisin, ettet itsekkään pahemmin ryyppää tai polta. Entä löytyykö täältä ketään tyttöä kuka tykkää pelailla konsoleilla tai pokeria? :P
Mikäli kiinostaa tietää minusta enemmän ja vaikutit etsimältäni tytöltä, jätä vaikka meseosoitteesi niin voidaan tutustua siellä paremmin.

16

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö17

olis tosi kiva jutella ja mä en itsekkään juo(kovin paljon) tai polta
      jos kiinnostaa lisäile ihmees, mut en välttämättä joka ilta koneelle pääse ku koulu painaa niskaa :P

ceepra_123@hotmail.com

• miimiimii

Annan mun sähköposti osotteen. kummitusof1991@jippii.fi Mäkään en polta enkä juo. Mä omistan pleikkari 2 ja super nintendon, joten oon vähän pelaillu. Olis kyl kiva jutel... ^^

• vivvuvain

Harmi vain, että hyvä ilmoituksesi kaatui kahteen vaatimukseen 16 vuotias ja söpö... ::-D ikäähän minulla vasta 15 puoli :(

• Sovin kyllä ikäni puolesta tuohon siun ikähaarukkaasi (olen 18,täytän ensi maaliskuussa 19),mutta tosin pukeudun vähän jätkämäisesti enkä mitenkään paljoa tyttömäisesti (kyllä,olen tyttö.Älkää antako "jätkämäisen" nimimerkkini hämätä XD).

• t17

En itekkään polta enkä juo. En viitsi tässä kertoa enempää. Mutta ota yhteyttä, jos kiinnostaa =). Julitsu-@hotmail.com

• Bessie-

En voinut vastustaa kiusausta,
      kaikki muu kyllä osuu oikein se vaan että välillä itsellä tulee kyllä juotua,
      mutta ei se nyt mitään joka viikonloppuista ole.
      mutta en kuitenkaan polta.:)

Lisääppä meseen jos kiinnostaa:
      Pikku_bessi@hotmail.com

• Hitochdit

Oon 16.v tyttö. Minäkään en polta/juo. Pleikkaria tulee pelailtua aina välillä. Nyt oon enemmän koneella pelaillu kun on ollut aikaa.

Hit.och.dit@hotmail.com

• hopoliini

mistä päin olet kotoisin? Olen 19v ja lähes samanlainen kuin sinä en polta enkä juo

• Jätkä-

Pohjois-Savosta

• diudauh
        Jätkä- kirjoitti:

Pohjois-Savosta

mistäs päin p-savvoo oot? :)

• ss

Täällä pian 16 v täyttävä tyttö joka ei myöskään juo tai polta. Mese: kitty_beib@hotmail.com

• jätkä-

Upataas ylöspäin!

• läiskynen

Oon 17-vuotias tyttö enkä juo tai polta ollenkaan. Olis hauska tutustua :) Mese: nannaxx@hotmail.com

• Vaikutat mkavalta jätkältä, siksi vastasinkin ja muutenkin etsin uusia tuttavuuksia meseen. Mie oon 17 v mut elokuussa täytän 18v. ( Jos ei haittaa). Kirjota mun e-mailiin laura.la@suomi24.fi, voin sit antaa mesen ja kertoo lisää itestäni

• ..

Lisäile : ghost00@windowslive.com

• Ihminen.i

Mä oon 13 vuotias mutta osaan kyllä jutella vanhempien poikien kanssa. Myy97@hotmail.com toivottavasti lisäät mun mesen sillä vaikutat todella kivalta olis kiva jutella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe