Hei! Olisi etsinnässä aikuisia huumorintajuisia ja mukavia ihmisiä ympäri suomea:) Mailitse yhteyttä: kuusitonttu5@suomi24.fi
Ympäri suomea kirjekamui
4
307
Vastaukset
Saanko kysyä,että jos on jo 18-vuotias (itse olen jo ja täytän n. 4 kuukauden päästä 19),niin onko tuon ikäinen turhan nuori siulle?Sikäli,kun 18-vuotias on jo aikuinen (lain mukaan ainaskin,mutta sinusta en tiedä ^^'')
- pappara
Jos itse voisin valita ystäväni niin ikä ei siinä ratkaise, yhden tekevää vaikka olisi vieläkin nuorempi tai huimasti vanhempi. Minusta ystävät ovat ystäviä iästään riippumatta ja siinä se rikkaus juuri onkin, kun ystäviä on eri-k-ikäsiä. Silloinhan mielipiteetkin ovat runsaita ja mikä parasta eri näkökulmasta olevia.
En oikein ymmärrä tuota ikäkyselyä koska minulle ei merkitse mitään se, mitä ikäluokkaa joku edustaa.
Sen sijaan merkitsee paljonkin, miten tuo joku jonkin ikäinen mielipidettään ilmaisee. Rivien välistä kun voi tulkita monenlaista.
- "tonttukirjeitä"
ei ole käytössä
- keskstlla
Laitanpa tähän samaan ketjuun. Noin nelikymmpinen mies toivoisi syvälliseen keskusteluun kaikenlaisita aiheista, elämän iloista ja suruista, maailman tapahtumista yms. Joko sähkpost tai meseen. Hotmailin etuosa on jermulu@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846