Hei! Olisi etsinnässä aikuisia huumorintajuisia ja mukavia ihmisiä ympäri suomea:) Mailitse yhteyttä: kuusitonttu5@suomi24.fi
Ympäri suomea kirjekamui
4
305
Vastaukset
Saanko kysyä,että jos on jo 18-vuotias (itse olen jo ja täytän n. 4 kuukauden päästä 19),niin onko tuon ikäinen turhan nuori siulle?Sikäli,kun 18-vuotias on jo aikuinen (lain mukaan ainaskin,mutta sinusta en tiedä ^^'')
- pappara
Jos itse voisin valita ystäväni niin ikä ei siinä ratkaise, yhden tekevää vaikka olisi vieläkin nuorempi tai huimasti vanhempi. Minusta ystävät ovat ystäviä iästään riippumatta ja siinä se rikkaus juuri onkin, kun ystäviä on eri-k-ikäsiä. Silloinhan mielipiteetkin ovat runsaita ja mikä parasta eri näkökulmasta olevia.
En oikein ymmärrä tuota ikäkyselyä koska minulle ei merkitse mitään se, mitä ikäluokkaa joku edustaa.
Sen sijaan merkitsee paljonkin, miten tuo joku jonkin ikäinen mielipidettään ilmaisee. Rivien välistä kun voi tulkita monenlaista.
- "tonttukirjeitä"
ei ole käytössä
- keskstlla
Laitanpa tähän samaan ketjuun. Noin nelikymmpinen mies toivoisi syvälliseen keskusteluun kaikenlaisita aiheista, elämän iloista ja suruista, maailman tapahtumista yms. Joko sähkpost tai meseen. Hotmailin etuosa on jermulu@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154