Uskovaisten suureksi riemuksi

Teotwawki

taidan tulla takaisin tälle palstalle. Eiks oo kivaa???????? Kuka ehtii toivottaa minut helvetin tulimereen ensin, saa palkinnoksi papukaijamerkin.

34

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senkin uusipakana kommari...nyt joudut helvettiin ja käristyt elävänä.
      Saako olla kahvia? Kärvennytään sitten yhdessä, tyylillä ;-D

• käsi kädessä ja oikein karrelle. Lähetän papukaijamerkin vaikka et olekaan uskovainen. Tulee junarahtina.....

• Teotwawki kirjoitti:

käsi kädessä ja oikein karrelle. Lähetän papukaijamerkin vaikka et olekaan uskovainen. Tulee junarahtina.....

Kiitos. Olisi hienoa jos saisin sen tatuointina, kovasti täällä on joku jaksanut oksentaa pari päivää niille ;-D
        Ottaisin sen otsaan. Kärvistellään helvetin tulilla, ja oikein kunnolla.

• Tarkastaja.X kirjoitti:

Kiitos. Olisi hienoa jos saisin sen tatuointina, kovasti täällä on joku jaksanut oksentaa pari päivää niille ;-D
        Ottaisin sen otsaan. Kärvistellään helvetin tulilla, ja oikein kunnolla.

ja lähetä lasku mulle:-D))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

ja lähetä lasku mulle:-D))))))))))))

...otan oikein kirkkaan punaisen papukaijan otsaan..siitä on iloa ja riemua pitkään :-D

• Tarkastaja.X kirjoitti:

...otan oikein kirkkaan punaisen papukaijan otsaan..siitä on iloa ja riemua pitkään :-D

hirmuinen puruvoima.....tiesitkö, että jos sormesta puree, niin napsahtaa poikki kuin tulitikku.

• Teotwawki kirjoitti:

hirmuinen puruvoima.....tiesitkö, että jos sormesta puree, niin napsahtaa poikki kuin tulitikku.

...sopii sitten minulle erityisesti ;-D

• ateisti#?

Hii5 vaikuttaa tänään hyvin aktiiviselta. Mutta mahtaako keritä?

• vallan outoa

onko tää hii5 entinen elämän eväät vai kyllästyikö se ja ilmesty uus hihhuli?

• ateistilta, joka on vanha ystäväni. Game is over:-D)))))))))))))))) Ja palkinnot jaettu.

• ateisti#?
        vallan outoa kirjoitti:

Se "pää painuksissa", vai oliko se nyt pinnalla, vaikuttaisi elämän eväiltä. Enpä tiedä?

• juoruämmiksi vaan
        vallan outoa kirjoitti:

jos mummot loppuu niin tulee näitä...!

• Vai että tulimereen pitäisi toivottaa.... Hmmm...
      Ja papukaijamerkin otan mieluimmin joltain feminiini henkilöltä. :D

• Tarkkikselle ku se on niiiiiiinn ihana:-)

• Hii5

muistan kyllä kirjoituksesi.
      Aika näyttää oletko riemuksi vai haasteeksi.

• olet ja luulen, että palstan vanhaan perinteeseen nojautuen, et sitä tule myöskään ilmoittamaan.

• Possu.

ettei Nassen tartte yksin kärvistyä.

• juuri tätä olin odottanut.

• Thommmmmmaus

että Raamattuhan kertoo meillä kaikilla olevan henkilökohtainen enkeli..
        Niin mietin sitä, että kyllä mun ja monen muunkin enkeli on joutunut kerran jos toisenkin vähän päätänsä rapsuttelemaan (jos heillä pää on) ja miettimään, että tää on just tätä mun tsäkää, et mä sain ton Thomauksen.

• Thommmmmmaus kirjoitti:

että Raamattuhan kertoo meillä kaikilla olevan henkilökohtainen enkeli..
        Niin mietin sitä, että kyllä mun ja monen muunkin enkeli on joutunut kerran jos toisenkin vähän päätänsä rapsuttelemaan (jos heillä pää on) ja miettimään, että tää on just tätä mun tsäkää, et mä sain ton Thomauksen.

olla huumoria:-)

• jippii vaan sitten

Jos se riemua on niin jippii sullekkin.

• uskovaisten riemuksi.

• Teotwawki kirjoitti:

uskovaisten riemuksi.

Päivää vaan tänne lavean tien kulukijoitten palstalle:-)

• A.Mikkonen kirjoitti:

täällä on niin lavea tie, että jos olisi juomiin kallistuvaa tyyppiä, niin ei polulta niin helposti suistuisi.

• A.Mikkonen kirjoitti:

taas ollenkaan, keski minuutteja, ennen laskuri taas päivitti tämän ketjun:-)

• takaisin :)

Järkätään kunnon palstabileet! Tarjolla kahvia, pullaa ja myös grillituotteita. Paras totutella kärventyvän lihan tuoksuun ajoissa ja porukalla :)

• ehdinkö saunaan sunnuntaina, kun pitäisi mennä häihin Järvenpäähän:-)

• Teotwawki kirjoitti:

ehdinkö saunaan sunnuntaina, kun pitäisi mennä häihin Järvenpäähän:-)

Eikös se oo hyvää harjoitusta sinun haaveilemaan iankaikkisuuspaikkaan - tuo sauna siis? Tosin helvetistä ei lähdetä avantoon vilvoittelemaan ;)))))))))))

• K.D kirjoitti:

Eikös se oo hyvää harjoitusta sinun haaveilemaan iankaikkisuuspaikkaan - tuo sauna siis? Tosin helvetistä ei lähdetä avantoon vilvoittelemaan ;)))))))))))

saunassa saisi olla kyllä vähän kuumempi. Väännetään se täysille sunnuntaina, siis jos ehdin ajoissa.:-)

• K.D kirjoitti:

sinä kuitenkin pääset taivaaseen, niin voisi olla vahvistusta uskollesi todeta, että tällaista siellä sitten on, minne tuo Teo joutuu.:-D)))))))))))))

• Thommmmmmaus

..on luultavasti niin ikävä paikka, että ei kai sinne nyt kukaan halua ketään toivottaa. Mutta jospa mä toivotan sulle oikeen hyvää pikkujoulunaikaa!!

Ja muistutan sua ja samalla itseäni tästä ainutlaatuisen tärkeästä asiasta:

Paavalin ensimmäinen kirje Timoteukselle
      "1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin."

• huviksesi aloitukseni JOULU-sanan etymologiasta:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      397
      15386
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      119
      2360
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1859
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1748
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1317
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1240
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1138
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      31
      1116
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      82
      1104
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1073
    Aihe