Ensimmäisen kerran isoa

Säihkysääret

2 Viikkoa sitten sain elämäni ekaa kertaa isoa penistä. Meillä oli firman pikkujoulut ja tutustuin baarissa gambialaiseen mieheen. päädyimme omppuhotelliin rakastelemaan ja oli muuten parasta seksiä ikinä. Miehellä huomattavan iso penis, enkä ole ikinä suomalaisella vastaavaa nähnyt. Aviomiehellänikin on vain vaatimaton noin 15 senttinen. Tapaamme usein salaa iltaisin kun mieheni on töissä tai urheilemassa. Nyt tiedä että koolla on väliä ja tummamies rakastelee paremmin ;)

42

15081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sryjrsyjyj

Heh, tää on provo :) Ja luultavasti fiktiota. Katotaan miten porukka provosoituu...

• Soile33

Minä olen seurustellut 2 vuotta tummaihoisen miehen kanssa ja tiedän tunteen.
        Tsemppiä teille makuuhuoneeseen...

• -
        Soile33 kirjoitti:

Minä olen seurustellut 2 vuotta tummaihoisen miehen kanssa ja tiedän tunteen.
        Tsemppiä teille makuuhuoneeseen...

ootpas huora

• ....

Parempi olisi olla pelkkä provo. Sillä melkein sai minut provosoitua!

Mutta... Yritän malttaa mieleni. Tiukkaa tekee.

• Viivi/Hki
        .... kirjoitti:

Parempi olisi olla pelkkä provo. Sillä melkein sai minut provosoitua!

Mutta... Yritän malttaa mieleni. Tiukkaa tekee.

Seurustelin reilun vuoden ihanan somalikundin kanssa ja seksi hänen kanssaan oli parasta ikinä. Rakastelut kesti huomattavasti pidempään kuin suomalaisten kanssa yleensä ja kyllähän se varustuskin oli aivan toista luokkaa. valitetavasti hän palasi takaisin kotimaahansa ja nyt on iso ikävä :(

• ei iso mutta
        Viivi/Hki kirjoitti:

Seurustelin reilun vuoden ihanan somalikundin kanssa ja seksi hänen kanssaan oli parasta ikinä. Rakastelut kesti huomattavasti pidempään kuin suomalaisten kanssa yleensä ja kyllähän se varustuskin oli aivan toista luokkaa. valitetavasti hän palasi takaisin kotimaahansa ja nyt on iso ikävä :(

mulla on itellä 15cm iso kyrpä kun oikeen kunnolla toijjii. On siinä aika turpee terskakin. En tiijjä sitten onko se paksu tais iso, kun en ole paksuuta mitannut. No eilen nussin emäntääni ekan kerran kelirikon jälkeen. No kukautisissahan naisesta poistuu sitä pillulimaa ja ohan ne saatana tiukkoja. Siinä saa isompikyrpäiset koittaa naida jos mullaki tekee tiukkaa päästä sisuksiin. Ja naiseni ei ole edes tiukin tapaamani todellakaan.

• Suomi on meidän
        Viivi/Hki kirjoitti:

Olet näemmä tavannut todellisen herrasmiehen. Miksi hän palasi kotimaahansa, kun kaikki muut luikkivat sieltä pakoon? Taisi vedättää sinua ja lähtkin Ruotsiin sukuloimaan tai lomalle kotimaahansa, jossa on "humanitäärinen kriisi".

• Hehee...
        Viivi/Hki kirjoitti:

"hän palasi takaisin kotimaahansa"

Valheesi paljastui juuri tuosta kohdasta... kuulehan kummaa. OIKEASTI NE EI lähde kotimaahansa kuin karkoitettuna.

• ölkhlkjg
        Viivi/Hki kirjoitti:

kumma juttu... yleensä niillä on keskikokoiset tai aika pienet. no poikkeuksiakin varmaan on.

• joopo
        Viivi/Hki kirjoitti:

onneks palas kotimaahansa, sais muutki palata;)

• joopa joo
        Viivi/Hki kirjoitti:

nyt puhut paskaa ei somali palaa kotimaahan kun on päässyt tänne raiskaamaan valkolais tyttöjä

• ffffffffg

tosin aika huono.

• idea!!!

onhan meillä miehillä thait ja koko kaakkois aasia, mailman parasta sexiä ja suomi pojan kalu on niille valtava;)
      menis noi suomalaiset valkoset lehmät kambiaan ja tulis thait tänne, olis kaikki tyytyväisiä!

• 19w

Minun ex-poikaystävällä oli 14 cm ja se oli kyllä jo aika surkeeta. Kertaakaan en saanut orgasmia yhdynnässä hänen kanssaan,mutta nykyinen turkkilainen poikaystäväni pystyy antamaan jatkuvasti orgasmin. Oman kokemuksen mukaan koolla on todellakin väliä ja turkkilaisilla nyt ainakin on isompi kuin suomalaisilla yleensä

• ladynaine
        19w kirjoitti:

Minun ex-poikaystävällä oli 14 cm ja se oli kyllä jo aika surkeeta. Kertaakaan en saanut orgasmia yhdynnässä hänen kanssaan,mutta nykyinen turkkilainen poikaystäväni pystyy antamaan jatkuvasti orgasmin. Oman kokemuksen mukaan koolla on todellakin väliä ja turkkilaisilla nyt ainakin on isompi kuin suomalaisilla yleensä

Turkkilaisilla äijillä on suomalasiin verrattuna pikku pili.
        Sama homma espanjalaisillla.
        Nää etelän ukot on sellaisia pikku pippeleitä, kokemusta on.

• Suomi on meidän

ensimmäsitä kertaa isoa tai ensimmäistä kertaa yleensäkään minkäänkokoista.
      Ei tarvitse olla meedio tietääkseen, mistä suunnasta ja kenen misnisterin avustuksella nämä rikastajat meille tulee. Älkää naiset liikkuko yksin missään ilman pippurisumutetta tai ryöstöhälytintä. Pienen tytön isänä huolestuttaa, saadaanko 90-luvin turvallisuutta enää milloinkaan Suomeen.

http://www.iltalehti.fi/tampere/2009120610723260_te.shtml

• Suomi on meidän

Olet näemmä tavannut todellisen herrasmiehen. Miksi hän palasi kotimaahansa, kun kaikki muut luikkivat sieltä pakoon? Taisi vedättää sinua ja lähtkin Ruotsiin sukuloimaan tai lomalle kotimaahansa, jossa on "humanitäärinen kriisi".

• *18*

Meidän luokalla on yksi tummaihoinen kundi ja sillä on lahkeessa selvästi isompi pullotus kuin muilla meidän luokan kundeilla ;)

• Suomi on meidän.
        *18* kirjoitti:

Meidän luokalla on yksi tummaihoinen kundi ja sillä on lahkeessa selvästi isompi pullotus kuin muilla meidän luokan kundeilla ;)

aikuisopiskelija. Nuoret eivät käytä sanaa kundi. Paitsi ehkä nuoret hintit.

• päivän naurut 123

"palasi kotimaahansa"

joo nää kehitysmaan yön timpat ovat tunnettuja siitä et ne tekee turistimatkoja tänne , LOL !!!!!!
      ne eläis sellasil lomarahoil maassansa sata vuotta tekemättä mitää ja keräis 50 vaimoo. heräiles nyt

• -.-'''''

"päivän naurut 123" Oot nolo, säälin suo. -.-' V**uttaa muutenkin ihmiset jotka sanoo LOL ku se muka niin h*lvetin in. oO

• Realisti2
        -.-''''' kirjoitti:

"päivän naurut 123" Oot nolo, säälin suo. -.-' V**uttaa muutenkin ihmiset jotka sanoo LOL ku se muka niin h*lvetin in. oO

Somalit ei todellakaan mene takaisin Somaliaan, koska täällä saa rahaa tekemättä mitään. Olen nähnyt monen afrikasta lähtöisin olevan esimerkiksi jakavan mainoksia/postia tai siivoavan. Somaleja näissä hommissa ei näe. Somaliassa naiset tekevät työt ja miehet istuskelevat baarissa tai makaavat varjossa pureskellen khatia.

• Pia 33v

Ei kaikilla tummilla ole iso. Seurustelin ulkomailla asuessani eteläafrikkalaisen tumman miehen kanssa ja hänellä oli pienempi kuin kellään suomalaisella miesystävälläni. En mitannut, mutta ehkä joku 13-14 cm. Eikä hän rakastajana muutenkaan ollut paras tapaamani, joskaan ei kyllä huonoinkaan. Tavoiltaan ja käytökseltään hän kyllä hakkasi suomalaiset exäni mennen tullen.

• ...............

Niin mikäs sussa sitten on vikana kun ei suomalaisille hyvinvarustetuille kelpaa?? :

• Lukiolainen nainen

Meidän luokalla on yksi zairelainen poika ja luokan muut pojat on puhunut et sillä on hirvittävän iso penis :) Mä yritän kerätä rohkeutta ja pyytää sitä treffeille

• taitavat..
        Lukiolainen nainen kirjoitti:

Meidän luokalla on yksi zairelainen poika ja luokan muut pojat on puhunut et sillä on hirvittävän iso penis :) Mä yritän kerätä rohkeutta ja pyytää sitä treffeille

Valitettavasti taitavat puhua p*skaa... :D Tuosta asiasta on tehty tutkimuksia pitkin maailmaa...ja tummilla miehillä se kikkeli taitaa olla keskimäärin peräti sentin isompi kun keskimääräinen suomalainen peli (14cm).
        Että se siitä ja sen suuruudesta. Tekeekö se sentti lisää siitä teidän Zairelaisesta sitten jättiläisen...tuskin :D Ne jättiläiset ovat sitten pikkaisen eri lukemissa kun 14cm /- pari senttiä.

• MatureN
        taitavat.. kirjoitti:

Valitettavasti taitavat puhua p*skaa... :D Tuosta asiasta on tehty tutkimuksia pitkin maailmaa...ja tummilla miehillä se kikkeli taitaa olla keskimäärin peräti sentin isompi kun keskimääräinen suomalainen peli (14cm).
        Että se siitä ja sen suuruudesta. Tekeekö se sentti lisää siitä teidän Zairelaisesta sitten jättiläisen...tuskin :D Ne jättiläiset ovat sitten pikkaisen eri lukemissa kun 14cm /- pari senttiä.

Olen harrastanut seksiä noin 20 eri miehen kanssa ja kenelläkään ei ole ollut 1naurettavaa 4cm mikropenistä :)

• MatureN.
        MatureN kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä noin 20 eri miehen kanssa ja kenelläkään ei ole ollut 1naurettavaa 4cm mikropenistä :)

...siis 14 senttistä ;)

• ryjsryjstyj
        MatureN. kirjoitti:

...siis 14 senttistä ;)

No, harrastapa seksiä reilun tuhannen miehen kanssa, niin luultavasti penisten keskiarvoksi tulee aika lähelle tuo keskiarvomitta 14cm, jos et valikoi miehiä millään tavalla etukäteen :) 20 on liian pieni otanta...

• nuoorinainen

Mä itse suosin tummaihoisia miehiä, ehkä myös kyrvän koon perusteella ;)) Jos nyt kumminki jättäisit sen miehes ennen ku säädät mtn ylimääräistä, niin saat nauttia salarakkaas kyrvästä ilman omantunnon tuskia, jos niitä on.

• eka kerta isoa

Näin miehenä sanoisin, että kyllä iso ja mehukas vittu aina tiukat ritsat voittaa.

• minä vain

Mun miehellä on13 senttinen. Olis kiva kokeilla joskus vähän isompaakin....

• 27w/JKL

^Sun ei tarvii muuta kuin mennä baariin. Sieltä kyllä löytyy sinullekin isolla varustettu ulkomainen ;)
        Älä tuhlaa elämääsi epätyydyttävässä suhteessa mikropeniksellä varustetun miehen kanssa!

• no mutta

koita pitää huoli, ettei tu mitään tauteja tms..
      ettei tu sit aviomieheltäsi tänne meille.
      me kun viihdytään (ja sovitaan) keskenämme oikein hyvin.
      silloin kun on "töissä tai urheilemassa".

• Oi voi

Joku käy sentään töissä tässä ketjussa huhutuista miehistä :D

• Perushoitaja nainen
        Oi voi kirjoitti:

Joku käy sentään töissä tässä ketjussa huhutuista miehistä :D

Rakastelin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa tummaihoisen työkaverini kanssa ja hänen peniksensä oli huomattavasti suurempi kuin yhdelläkään suomalaisella tähän asti. Ja seksi oli muutenkin laadukkaampaa ;)

• 3cm...

tumma ja mulla 3cm ja akat tyytyväisii...usotsie mie uson!

• OoOoOoOoZZZZzzzz....

tonne rasismin puolelle tai ainaki sun ajatus maailmas o ihan vitun pieni jos sä sexstailet yhen tumman kanssa ni tiäkkö et voi sanoa et tummat o parempia rakastelemaan eikä siltä pohjalta et olen valee mut oot vaa...

• Ursula 24
        OoOoOoOoZZZZzzzz.... kirjoitti:

tonne rasismin puolelle tai ainaki sun ajatus maailmas o ihan vitun pieni jos sä sexstailet yhen tumman kanssa ni tiäkkö et voi sanoa et tummat o parempia rakastelemaan eikä siltä pohjalta et olen valee mut oot vaa...

Mä olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana ja hänellä on kyllä pieni penis. Arvelisin et jotain 14-15cm.Monesti olen salaa katsellut netistä videoita joissa miehillä iso penis ja näky on tosi kiihoittava.Monet kaveritkin on senonut että iso on parempi.Olen vakavasti harkinnut et jätän nykyisen poikaystäväni ja hankin jostain tilalle isolla peniksellä varustetun miehen

• Ei voi olla
        Ursula 24 kirjoitti:

Mä olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana ja hänellä on kyllä pieni penis. Arvelisin et jotain 14-15cm.Monesti olen salaa katsellut netistä videoita joissa miehillä iso penis ja näky on tosi kiihoittava.Monet kaveritkin on senonut että iso on parempi.Olen vakavasti harkinnut et jätän nykyisen poikaystäväni ja hankin jostain tilalle isolla peniksellä varustetun miehen

On taas provoa liikkeellä...on se kumma että te nulikat puhutte asioista joista ette mitään tiedä...haluatte provojen avulla tietoa täältä miten asiat on mutta pahennatte vaan tilannetta kun suurin osa näistä kirjoittajista provoo takasin...että silleen...hankkikaa elämä...elämässä on suurempiakin asioita kun peniksen koosta puhuminen!!!!!!!!!!!

• Jussi__
        Ei voi olla kirjoitti:

On taas provoa liikkeellä...on se kumma että te nulikat puhutte asioista joista ette mitään tiedä...haluatte provojen avulla tietoa täältä miten asiat on mutta pahennatte vaan tilannetta kun suurin osa näistä kirjoittajista provoo takasin...että silleen...hankkikaa elämä...elämässä on suurempiakin asioita kun peniksen koosta puhuminen!!!!!!!!!!!

20/15cm omistava SUOMALAINEN:)

• Anonyymi

Olen saanut isoa parikertaa , ekakerran kun mieheni kanssa otettiin paukkuja ja naapuritalossa tuli musta nuorimies arviota 20 vuotias ja pummasi meiltä tupakkaa , asuimme silloin kerrostalon alakerroksessa . Mieheni tarjosi tupakat ja pyysi nuortamiestä istumaan kanssamme . Itse olin silloin 46 vuotias . Siinä istuessamme ja vieraallemmekin kelpasi alkoholi ja niin olimme illanmittaa kaikki humalassa , mieheni eniten joten hän sammui sohvalle . Jäimme kahden tämän nuorenmiehen kanssa , minä kun olin vähissä vaatteissa , t - paita ja biginihousut niin kyllä poika katseli minua ja varsinkin alapäätäni . Ajattelin,in mitähän poika tuumaa jos riisun paitani pois ja niin teinkin , kyllä poika tuijotti rintojani ja ne ei ole mitkään pienet , poika tuli luokseni kehui nättejä rintojani sekä kysyi saako koskea , sanoin siitä vaan ja poikahan otti molemmista rinnoista kiinni puristelin sekä hieroi nännejä jotka jo kovettuivatkin , minua kiihotti kovasti ja huomasin pojankin kiihottuneen sillä shortseissa pullptti . Kysyin pojalta haluaisitko naida minua , poika siihen mitä miehesi ajattelee , sanoin ei nyt ainakaan mitään ja ei hänen tarvitse tietää . Nousin ylös ja otin poikaa kädestä kiinni ja vein hänet makuuhuoneeseen jossa riisuin biginihousuni ja poika myös riisui itsensä , hämmästyin kuinka iso kalu tuli esiin housuista , se oli kyllä suuri pitkä ja paksu , meinasin ettei se mahdu pilluuni mutta poika tuli jalkojeni väliin kun makasin sängyllä selällään ja alkoi nuolemaan pilluani ja ihanasti , nuoltuaan jonkin aikaa tuli päälleni , otin hänen kalustaan kiinni ja ohjasin sitä pilluuni , kyllä se pikkuhiljaa sinne meni ja poika rupesi naimaan , sattui hiukan kunkalu osui pohjaan mutta sitä välittämättä nautin pojan naimisesta niin paljon että sain pari orgasmiakin ennenkuin poika purkautui sisälleni ja syvälle . Maattiin siinä päällekkäin ja suudeltiin kalu sisälläni ja poikahan alkoi liikuttelemaan kaluaan eestaas ja kohta se olikin kovana , poika työnteli kaluaan pilluuni ja tuntui kyllä että hän työnteli kyllä syvemmälle kuin ensimmäisellä kerralla , nautin suunnattomasti orgasmeja tuli useampia kun poika nai nyt oikein kovaa ja lopulta tunsin miten kalu oli kokonaan sisälläni , poika jatkoi naimistaan ja kun sai niin työnsi kalunsa pilluuni niin syvälle kun sai , siinä me maattiin ainakin kymmenen minuuttia päällekkäin ja poika kysyi , tuletko sinä tästä raskaaksi johon minä , en . Nousimme ylös ja vilkaisin lakanalle , se oli ihan spermassa ja märkä siitäkuohti jossa pilluni oli ollut , Kysyin pojalta oletko milloin viimeksi saanut pillua johon poika noin puolivuotta sitten sillä ei tuo minun kalu mahdu ikäisteni pilluun vaan aina pitää olla joku kokeneempi , minä siihen no minä kyllä annan sinulle ainakuin on mahdollista , menimme olohuoneeseen ja joimme paukut , sen jälkeen poika lähti ja minä nukkumaan makuuhuoneeseen uneksimaan pojasta ja hänen naimisesta . Kyllä poika sai pilluani vielä uudelleen ja montakin kertaa .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe