Reskiteröidy lockerz-sivustoon niin voit saada sieltä pisteitä -vastaamalla päivänkysymykseen, kirjautumalla sisään ja kutsumalla kavereita "invitella=kutsulla" Pisteitä saa sieltä todella nopeasti, vaikka ei kutsuisikaan kavereita! Ja ostaa sitten siel voi vaikka ipodin tai meikkejä tai paitoja tai ps3! Eikä ole kusetusta, itse olen saanut sieltä jo paidan ja Wii:n.
Jos haluat rekisteröityä sinne niin tarviit inviten, huomaathan, että ilman "invetea=kutsua" et voi rekisteröityä. Inviten saat multa, kun lähetät mulle postia osoitteeseen:
lockerzptzz@hotmail.com
Saatko liian vähän rahaa?
Paljonrahaa
3
1195
Vastaukset
- me too
Mäkin käyn tuolla :)
- fasdfas
jos ette haluu antaa tolle tyypille rahaa se on vaan lockerz.com pääsee ilmanm invitee
- fadsfasd
ei mitään enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319