Ikävä voi tehdä sairaaksi

A...

Tänne on helppo kirjoittaa, jos ei uskalla kohdata suoraan ottamalla yhteyttä henkilöön. Itsellenikin, kun ei ole sinusta kuulunut mitään..Onkohan kaikki hyvin? Kaipaan...
Olen luullakseni ihan järjissäni itse ja en tungettele, jos et sinä halua, niin olen siinä luulossa. Silti rakastan sinua sydämessäni paljon. Rakastan silmiäsi, rakastan suudelmiasi, rakastan sitä mitä sinusta kerkesin nähdä..sisintäsi. Sinussa on monta virhettä, erehdystä...nekin näin. Rakastan sinua sellaisena kuin olet. Rakastin meitä kun olimme. Minulle jää ehkä vain muistot sinusta, mutta suljen ne sydämeeni ja pidän sinua lähelläni - ihan lähellä. OK, jonkinveran sairastunut ikävään tällä hetkellä..mutta ei haittaa :)

15

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkll

no oletko mies vai nainen ja mistä alueelta kirjoittelet..

• A...

naikkonen :)

• Lähelläsi hyvä olla

sanoa hänelle että rakastit / rakastat? Ihminen joka ei kuule noita sanoja, luulee ehkä muuta, pelkää ja katoaa.

• A...

en muista...näytin enemmänkin teoilla... Kyllä siitäkin olisi pitänyt tajuta -kaikesta hyvästä yrityksestä olla tekemisissä. Taisin joskus mainitakin..en kuullut kauniita sanoja itsekään...aikoihin. Hyvä kehittyy hyvässä ilmapiirissä.

• Lämmin lähelläsi
        A... kirjoitti:

en muista...näytin enemmänkin teoilla... Kyllä siitäkin olisi pitänyt tajuta -kaikesta hyvästä yrityksestä olla tekemisissä. Taisin joskus mainitakin..en kuullut kauniita sanoja itsekään...aikoihin. Hyvä kehittyy hyvässä ilmapiirissä.

hyvä että näytit myös rakkauden, ettei jäänyt pelkäksi intohimoksi. Ja hyvä että yritit olla tekemisissä, ettet välillä torjunut häntä. Joskus vaan kuullut sellaistakin tapahtuneen. :)

• A...
        Lämmin lähelläsi kirjoitti:

hyvä että näytit myös rakkauden, ettei jäänyt pelkäksi intohimoksi. Ja hyvä että yritit olla tekemisissä, ettet välillä torjunut häntä. Joskus vaan kuullut sellaistakin tapahtuneen. :)

hänen mielestään ehkä. Ei hän sisälleni nähnyt kuitenkaan mitä siellä oli...tai ei vaan halunnut.
        Yritän olla viisaampi tulevassa elämässä :) . Yritän nyt selvitellä eteenpäin tästä. Ehdottomasti aikuiselämäni ihanin mies oli tämä. Miksi väärinkäsitykset pilaa kaiken... näinhän piti tietysti mennä kaiken ja tästä on vaan yksi tie --> toipuminen.
        ..nyt pitää lopettaa.....palataan ystävä :)

• Lämpöä ja rauhaa
        A... kirjoitti:

hänen mielestään ehkä. Ei hän sisälleni nähnyt kuitenkaan mitä siellä oli...tai ei vaan halunnut.
        Yritän olla viisaampi tulevassa elämässä :) . Yritän nyt selvitellä eteenpäin tästä. Ehdottomasti aikuiselämäni ihanin mies oli tämä. Miksi väärinkäsitykset pilaa kaiken... näinhän piti tietysti mennä kaiken ja tästä on vaan yksi tie --> toipuminen.
        ..nyt pitää lopettaa.....palataan ystävä :)

paljon sanottavaa, mutta tiedät ne aikuisena muutenkin. Toivon kaikkea hyvää sinulle toipumisessasi, ystävä. :)

• A...
        Lämpöä ja rauhaa kirjoitti:

paljon sanottavaa, mutta tiedät ne aikuisena muutenkin. Toivon kaikkea hyvää sinulle toipumisessasi, ystävä. :)

Onneksi on huumorintaju vielä tallella :) ..enkä ole ihan tosikko, vaikka haiku iskeekin joskus kovin :)

• 24

Jos kerran noin tunnet ja ikävöit, niin miksi et ota suoraan yhteyttä? Ehkä kannattais. Tänne toi sun postaukses hukkuu vaan muiden joukkoon.

• A...

Olen vahvasti siinä käsityksessä, että kyllä vastapuoli tietää sen. Kunhan kirjoittelin :)

• 30
        A... kirjoitti:

Olen vahvasti siinä käsityksessä, että kyllä vastapuoli tietää sen. Kunhan kirjoittelin :)

Sinä vaikutat siltä että et ole yli hänestä, onko niin että hän ei halua sitten sinua, kun ette ole enää yhdessä, vaikka hän tietää fiiliksesi.

• A...
        30 kirjoitti:

Sinä vaikutat siltä että et ole yli hänestä, onko niin että hän ei halua sitten sinua, kun ette ole enää yhdessä, vaikka hän tietää fiiliksesi.

hänestä mutta tiedän, että pärjään kyllä itse. Toki asiat ottaa aikansa..ja kun en ole kylmä ihminen. Ajattelen, se on luonnollista elämän kiertokulkua. En tiedä loppujenlopuksi mitä hän ajattelee..vaikeata. Mutta kannattaa tehdä itselle selväksi asiat ja uskoa joskus vähemmällä. Nuo signaalit on toiselta vaan niin poukkilevia..sanoisinko. Ehkä itsellä hajalla sisusta, mene ja tiedä. Pyrin järkeistämään asioita itselle.

• A...2

täällä toivottaa sulle paranemisia tuosta niin raastavasta "taudista".
      Meitä A... -naisia pyörii täällä aika monta. :)
      Miehet menevät vallan sekaisin. :)

• A...

Ihan kiva tänne kirjoitella joskus harvoin :)Jotenkin kun saa vaikka pienen myötätunnon, niin jaksaa taas :)) Kiitos teille kaikille !

• jos toisest todella pitää miusta on kaikki tehtävä :)jos vaan on mahdollista yksikertasesti mie oon ite ollu tässä hiukan ulkon muutamasta asiasta hiukan aikaa yhen ihmisen takia etten tiedä mikä on tänhetken meininki!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe