Kertokaa joku

Kössönöm

mistä johtuu, että kun yrittää hakea jonkun kirjoittajan aiempia viestejä napauttamalla Käyttäjän viestit, niin siihen tupsahtaa aloittajan viestit. Yritin hakea A Mikkosen viestejä tällä tavalla ja boxerblockin viestit tulivat näkyviin. Ihan älytöntä.

19

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joiku Jäkäläpää

en tiedä mistä johtuu, mutta lienee näitä tekniikan ihmeitä.
      Ei pelaa ei.

Hyvää joulun odotusta sinulle!!

• Selinen

Olisiko hihut taas asialla?

• ...

jos sivut on koodattu käyttäen hihhuli-logiikkaa

• ...
        ... kirjoitti:

jos sivut on koodattu käyttäen hihhuli-logiikkaa

mikä mahdollistaa esim. 3=1
        niin ei yhtään ihme että sivustot eivät toimi kunnolla

• Ehkä tämä meidän kaikista viesteistämme hiljalleen muodostuva keinoäly joka hallitsee enemmän ja enemmän suomi24-sivuja on havainnut minun viestieni ylivoimaisen laadun ja tarjoaa niitä parhaana mahdollisena luettavana materiaalina...?

No, vitsit vitseinä.

En ole itse kokeillut hakea vanhoja viestejä pitkään aikaan, mutta pahoittelen jos minun nimeni on liittynyt johonkin ohjelmointivirheeseen...

• Kössönöm

Kokeile itse. Luen aina kaikki kirjoituksesi, siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että jos ketjusta yrittää jonkun kaikkia viestejä avata, niin se poimii aloittajan viestit. Ja nekin vaan sillä edellytyksellä, että aloittajalla on rekisteröity nikki.

Ja sitten on vielä sellainenkin juttu, että kun kirjautuu sisään, niin jos on jonkun aikaa poissa koneelta, se kirjautuminen pitää tehdä uudelleen. Nytkin katselin Linnan juhlia ja piti uudelleen kirjautua. Minä en mitään tekniikasta ymmärrä, mutta luulisi niiden ymmärtävän, jotka tätä systeemiä ovat olleet tekemässä.

• Kössönöm kirjoitti:

Kokeile itse. Luen aina kaikki kirjoituksesi, siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että jos ketjusta yrittää jonkun kaikkia viestejä avata, niin se poimii aloittajan viestit. Ja nekin vaan sillä edellytyksellä, että aloittajalla on rekisteröity nikki.

Ja sitten on vielä sellainenkin juttu, että kun kirjautuu sisään, niin jos on jonkun aikaa poissa koneelta, se kirjautuminen pitää tehdä uudelleen. Nytkin katselin Linnan juhlia ja piti uudelleen kirjautua. Minä en mitään tekniikasta ymmärrä, mutta luulisi niiden ymmärtävän, jotka tätä systeemiä ovat olleet tekemässä.

en minäkään löytänyt kuin pelkät tekemäni aloitukset,ja totuuden nimessä mun on hommattava koneeseeni alkolukko:-)

• Kössönöm kirjoitti:

Ihan tosissaan vielä tosta räsäsen kommentista,joka oli mielestäni vähintäänkin edesvastuuton.
        En tiedä kuka sen eväät on syöny,mutta noinkin julkinen henkilö mainitsee ateistit ja kouluampujat samassa yheydessä,niin tilanne on kohta sama kun takavuosina,jolloin jokaikinen tummempiin pukeutunut pitkätukka oli saatananpalvoja ja kirkonpolttaja.

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Ihan tosissaan vielä tosta räsäsen kommentista,joka oli mielestäni vähintäänkin edesvastuuton.
        En tiedä kuka sen eväät on syöny,mutta noinkin julkinen henkilö mainitsee ateistit ja kouluampujat samassa yheydessä,niin tilanne on kohta sama kun takavuosina,jolloin jokaikinen tummempiin pukeutunut pitkätukka oli saatananpalvoja ja kirkonpolttaja.

räsäskä sen jo kirjoitti ja väitti sitten myöhemmin, että hänet on ymmärretty väärin. Miten helvetissä sen voi ymmärtää väärin, kun eukko mielipiteensä ihan selvästi sanoo.

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

en minäkään löytänyt kuin pelkät tekemäni aloitukset,ja totuuden nimessä mun on hommattava koneeseeni alkolukko:-)

Et kai sinä kompuutterilla liikenteeseen ole menossa. Kirjoittele ihan rauhassa pöffessä, ei haittaa mitään.

• ateisti#?
        A.Mikkonen kirjoitti:

Siitä saattaisi olla apua itse kullekin... :) Eipä sillä, kyllä ne tuhannen päreissä kirjoitetut viestit on yleensä sisöllöltäänkin huomattavasti hihujen tekstejä tasokkaampia.

• Kiersin ongelman sillä, että hain etsimäni nimimerkin viestialoituksen viestihistoriasta, ja klikkasin sitten: hae kirjoittajan viestit kohtaa..

• Kössönöm

Käy se niinkin, mutta miksi tuossa on Käyttäjän viestit, koska sillä ei juuri sen käyttäjän viestit aukea. Ihan hullua.

• Kössönöm kirjoitti:

Käy se niinkin, mutta miksi tuossa on Käyttäjän viestit, koska sillä ei juuri sen käyttäjän viestit aukea. Ihan hullua.

Suomi24:n tiet.. Vai miten se meni..

• en tajua miksi

Eikö nykyinen asia ole paljon ajankohtaisempaa kuin jonkun aiempi kommentti? Tylsää.

• Minulla tuo "käyttäjän viestit" toimii ihan oikein, eli listaa juuri kyseisen kommentin lähettäjän viestit. Outoa. Käytössä Firefox ja rekisteröitynä.

• jk

explorerilla, eikä firefoxillakaan. Kun avasin käyttäjän viestit tästä sinun kirjoituksestasi, niin kössin jutut sieltä esiin tulivat.

• Kuk regus susej

Riippuu viestien esitystavasta, jos käyttää vasemmalla olevaa vaihtoehtoa, tulee aloittajan viestit.

• jk

Selvisi sitten tuokin juttu. Miksi sekin on tuollaiseksi tehty? Vaikka eipä tästä suomikaksnelosesta oikeastaan kannata enää yllättyä, vaikka mitä tapahtuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      357
      13706
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2091
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1779
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1683
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1241
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1200
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      274
      1037
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1004
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1003
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      977
    Aihe